مبل استیل کله غازی با زیباترین مدل ها و طراحی خاص

انواع مبل استیل کله غازی با زیباترین مدل ها و طراحی خاص توسط برند های مطرح و خوش نام عرضه شده که کیفیت بسیار بالایی در ساخت دارند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

مبل استیل کله غازی با زیباترین مدل ها و طراحی خاص

مبل استیل کله غازی

مبل استیل کله غازی مبل استیل کله غازی از زیباترین و جدیدترین سرویس مبلمان می باشد که به صورت ۷ نفره و ۹ نفره تولید می شود؛ این مبل با رنگ بسیار خاصی که دارد توانسته از محبوبیت بالایی در بازار برخوردار باشد و نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا خواهان بسیار زیادی دارد.

این مبل در دو مدل ساخته شده که تماما از جنس استیل می باشد یا در ساخت آن از چوب نیز استفاده شده است؛ به این منظور از چوب های بسیار مستحکم مانند گردو به کار برده اند.

پارچه مبل دارای رنگ کله غازی می باشد که بسیار زیبا است و یک رنگ آرامش بخش به شمار می رود که مناسب انواع دکوراسیون های سنتی و مدرن می باشد؛ علاوه بر مبل به عرضه میز جلو مبلی و چند عدد عسلی پرداخته می شود که دارای روکش شیشه ای باشند و کاملاً با یکدیگر همخوانی دارند.

از ویژگی ها و مزایای این مبل می توان به وزن بسیار سبکی که دارد اشاره نمود؛ بنابراین می توان در صورت نیاز برای تغییر دکوراسیون و چیدمان آن را به راحتی جابجا کرد بدون این که فشار زیادی به کمر وارد کند.

بسیار خوش ساخت بوده و از متریال درجه یک و حرفه ای در تولید آن استفاده شده است؛ این محصول در دسته مبلمان راحتی قرار می گیرد و می توان در هال و نشیمن آن را قرار داد و برای استفاده طولانی مدت بسیار مناسب می باشد.

دارای فوم سرد بوده که با نشستن های طولانی به داخل فرو نمی رود و ظاهر خود را به خوبی حفظ می نماید؛ با توجه به ارگونومی بدن طراحی شده و از خستگی و آزرده کردن در زمان طولانی جلوگیری می کند.

پشتی مبل استیل بسیار راحت است و از خشک شدن کمر ممانعت می کند؛ از مزایای مبل استیل می توان به استفاده آن در انواع دکوراسیون های کلاسیک و مدرن اشاره نمود که به راحتی با دیگر ارکان محیط مانند پرده ها و فرش ست می شود.

پارچه این مبل دارای تراکم بسیار بالا می باشد که موجب افزایش عمر و دوام آن شده است و دارای تنوع زیادی از نظر بافت می باشد؛ تمیز کردن مبل استیل بسیار راحت می باشد که می توان با استفاده از ساده ترین ابزار مانند بخارشو و جاروبرقی به از بین بردن آلودگی ها و کثیفی ها از سطح و درزهای آن پرداخت؛ میزان جذب رطوبت این محصول بسیار پایین بوده و آب را از خود دفع می کند.

مبل استیل سبز کله غازی

مبل استیل سبز کله غازی مبل استیل سبز کله غازی از مبل های بسیار جدید و مدرن می باشد که امروزه با فروش بسیار بالایی در بازار همراه بوده است و طرفداران زیادی دارد؛ این مبل به دلیل زیبایی بسیار خاصی که دارد برای سرویس جهیزیه بسیار مناسب می باشد و بهترین پیشنهاد برای تازه عروس ها است.

از استحکام بسیار بالا برخوردار بوده که به دلیل استفاده از متریال درجه یک و حرفه‌ ای در ساختار آن می باشد؛ در واقع پارچه های به کار برده شده در این مبل دارای تراکم بسیار بالا با بافت درشت هستند که در برابر بسیاری از عوامل مانند رطوبت و حرارت مقاومت زیادی از خود نشان می دهند.

در نشیمنگاه و تکیه گاه مبل استیل از انواع فرم سرد، گرم و اسفنج استفاده شده است که در برابر وزن بالا حالت خود را از دست نمی دهد و به همین دلیل برای استفاده به عنوان مبل های راحتی بسیار مناسب می باشد.

رنگ کله غازی از خاص ترین رنگ هایی است که امسال در بین تولید کنندگان بسیار ترند شده و در بسیاری از خانه ها به چشم می خورد؛ این مبل با ظاهر و رنگ شگفت انگیز خود توانسته جذابیت زیادی به منازل ببخشد.

انواع مبل استیل برخلاف دیگر مبل ها از اندازه های کوچک برخوردار بوده که فضای بسیار کمی از خانه را اشغال می کند و برای خانه هایی که فضای کمی دارند مانند آپارتمان ها بهترین انتخاب به شمار می رود و دست و پا گیر نیست.

بسته به ابعاد آن دارای چندین کوسن می باشد که راحتی بیشتری برای مصرف کننده به وجود می آورد و حتی می‌ توان به عنوان تخت خواب از آن استفاده کرد؛ رنگ به کار برده شده در این سرویس مبلمان ثابت بوده که با قرار گرفتن در برابر نور خورشید به هیچ عنوان رنگ خود را از دست نمی دهد و از دوام بسیار زیادی برخوردار می باشد.

مبل های استیل بسیار سبک هستند که بارگیری آن را آسان نموده و به راحتی می توان آن را به هر جایی منتقل کرد؛ دارای پایه های بسیار قوی از جنس استیل یا چوب مانند چوب گردو، روس، آبنوس و چنار می‌ باشد که به نوبه خود از استحکام قابل توجهی برخوردار می باشد.

تولید انواع مبل استیل با فناوری روز با بهترین تجهیزات انجام می شود که ایران در این زمینه به تولیدات بسیار خوبی دست یافته و توانسته محصولات خود را در بازار خارجی نیز ارائه نماید.

مشتریان و مصرف کنندگان محترم می توانند به هر تعدادی که تمایل دارند این کالا را سفارش داده و به صورت غیر حضوری آن را دریافت نمایند؛ ارسال محصول به تمام نقاط کشور صورت می پذیرد و در صحت و سلامت کامل به دست مصرف کنندگان می رسد.

علاوه بر کیفیت فوق العاده ای که دارد دارای قیمت های بسیار مناسب بوده که قابل توجه است و نسبت به بسیاری از فروشگاه های حضوری مقرون به صرفه تر می باشد.

صادرات مبل استیل به بسیاری از کشورها از جمله کشورهای همسایه و منطقه خلیج فارس به صورت انبوه انجام می‌ شود و تولیدکنندگان در تیراژ بالا به تولید این کالا می پردازند تا بتوانند نیاز بازار داخلی و بین المللی را فراهم کنند.

مشاوران فروش شما را جهت انتخاب صحیح و خرید این کالا یاری نموده و در اولین فرصت به ثبت سفارشات می پردازند؛ تهیه این محصول برای راحتی خریداران عزیز به صورت اینترنتی انجام می شود که تجربه لذت بخشی را برای آنها رقم می زند و با پرداخت کمترین هزینه می توانند آن را در اختیار خود داشته باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.