مبل استیل دسته متکایی 9 نفره با رویه کوبی سفارشی

مبل استیل دسته متکایی 9 نفره با رویه کوبی سفارشی از زیباترین سرویس مبلمان به شمار می رود که طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا دارد.

مبل استیل دسته متکایی 9 نفره با رویه کوبی سفارشی

مبل استیل دسته متکایی

مبل استیل دسته متکایی از جدیدترین طرح های سرویس مبلمان می توان به مبل استیل دسته متکایی اشاره نمود که دارای ظاهر بسیار خاص و متفاوت نسبت به دیگر مبل ها است و توانسته است طرفداران زیادی را در مدت زمان اندک به خود جذب کند.

این مبل که در دسته مبلمان کلاسیک قرار می گیرد برای انواع دکوراسیون های سنتی مناسب می باشد و در بین خانواده های ایرانی بسیار محبوب است” از بهترین متریال برای تولید آن استفاده شده است که می توان به استیل اشاره کرد که به عنوان اسکلت و بدنه مبل به کار برده می شود.

استیل به کار برده شده در تولید این مبل موجب شده تا وزن آن بسیار پایین بیاید و نسبت به دیگر مبلمان کلاسیک سبک تر می باشد” بنابراین می توان به راحتی آن را جا به جا نمود و می توان برای تغییر دکوراسیون بدون اعمال فشار زیاد آن را به نقطه دیگری منتقل کرد.

استیل نسبت به دیگر اسکلت ها مانند چوب از مقاومت بالاتری برخوردار بوده و به هیچ عنوان زنگ نمی زند؛ همچنین رطوبت را به خود جذب نمی کند و قابلیت رنگ آمیزی دارد.

زیباترین پارچه هایی که در تولید این مبل استفاده شده است می توان به پارچه مخمل اشاره نمود که بسیار نرم و لطیف می باشد و در بین بسیاری از افراد به خصوص خانم های خوش ذوق از محبوبیت فراوانی بهره مند می باشد.

پارچه های مخمل در عین لطافت و نرمی مانع از جذب رطوبت و تعریق می شوند برای همین کاملا سازگار با بدن هستند و از عرق کردن مصرف کننده در زمان های طولانی جلوگیری می کند.

این پارچه ها دارای طرح های بسیار متنوع هستند که از انواع آن می توان به طرح های گلدار اشاره کرد و زیبایی آن را چندین برابر نموده است؛ جنس رویه کوبی آن از نوع اسفنج بوده که بسیار حجیم می باشد و با جلوه خاصی به این مبل بخشیده است.

اسفنج موجب حفظ ساختار نشیمنگاه و تکیه گاه مبل شده و ساختار آن را به خوبی حفظ می کند؛ با استراحت و نشستن های طولانی مدت بر روی مبل اسفنج ها به هیچ عنوان ساختار خود را از دست نمی دهند.

البته پس از سالیان طولانی اگر فوم سرد یا اسفنج حجم خود را از دست داد قابل تعویض می باشد و از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه هستند؛ در نشیمن مبل از فوم سرد استفاده شده که دارای ضخامت بیشتری نسبت به دیگر سبک های مبلمان می باشد و در کل ابعاد آن را افزایش داده است.

دوخت بسیار مرغوب و درجه یکی دارد که توسط بهترین ماشین آلات انجام می شود و از استحکام و دوام بسیار بالا برخوردار است که برند های داخلی بسیار محبوبی دارد.

مبل استیل دسته متکایی در انواع طیف های رنگی تولید می شود که با تمامی المان های موجود در دکوراسیون مانند پرده، فرش و مصنوعات چوبی به راحتی ست می شود و می توان یک محیط آرامش بخش و جذاب را به وجود آورد؛ به این منظور می‌ توانید از طراحان و متخصصان دکوراسیون داخلی راهنمایی بگیرید.

مبل استیل دسته متکایی جدید

مبل استیل دسته متکایی جدید مبل استیل دسته متکایی جدید را به جرات می توان به عنوان زیباترین مبل کلاسیک در سراسر دنیا نام برد؛ این محصول با اندازه های بزرگ و حجیم به چشم می خورد که یکی از محبوب ترین مبل ها در جهان شناخته می شود که برای پذیرایی و نشیمن بسیار مناسب می باشد و می تواند محیط بسیار لوکس و شیک را برای منزل به ارمغان بیاورند.

در انواع هفت نفره و نه نفره تولید می شوند که یک سرویس کامل همراه با میز جلو مبلی و تعدادی عسلی ارائه داده می شود؛ در طراحی این مبل از مد روز استفاده شده که در عین کلاسیک بودن بسیار زیبا و جذاب می باشد و همواره توانسته نظرات زیادی را به خود جلب کند.

مبل دسته متکایی بسیار با کیفیت و لاکچری می باشد و یکی از بهترین انتخاب ها برای زوج های جوان و تهیه جهیزیه می باشد؛ ساختار این مبل کاملا متفاوت بوده و بسیار خیره کننده می باشد.

برخی از مدل های آن دارای ورق های طلایی در قسمت‌ های حاشیه می باشد که زیبایی آن را بسیار افزایش داده است؛ پارچه های مخمل به کار برده شده در این مبل به صورت ساده یا برجسته دیده می شوند که از محبوب ترین نمونه های آن می توان به مبل گل برجسته اشاره کرد که خانم های ایرانی بسیار طرفدار آن می باشند.

این محصول دارای دوام عالی و متریال درجه یک می باشد که از بهترین پارچه ها و استیل تهیه شده است؛ از نظر اندازه و ابعاد نیز دارای تنوع می باشد و با توجه به ارگونومی بدن و استانداردهای طبی تولید شده است.

دسته های این مبل کاملا خاص بوده و شبیه به متکا می باشد که کمک زیادی به استراحت دستان می کند و بسیار نرم و لطیف می باشد؛ برای کسانی که در قسمت مچ دست دچار عارضه هستند مناسب است.

از مهم ترین ویژگی ها و مزایای این مبل می‌ توان به قابلیت تعویض پارچه و رویه آن اشاره کرد که در صورت تغییر سبک دکوراسیون خود می توانید رنگ پارچه خود را تعویض نموده و دیگر نیازی نداشته باشید تا یک سرویس مبلمان جدید بخرید و هزینه های گزاف پرداخت کنید.

با توجه به این که این کالا از مبل های سبک کلاسیک و سلطنتی می باشد می توان در دکوراسیون های مدرن از آنها استفاده کرد؛ برای پذیرایی و تکمیل سرویس نهار خوری بهترین انتخاب به شمار می رود.

به روز ترین و زیباترین مدل های مبل استیل دسته متکایی در این فروشگاه قابل عرضه می باشد که برند های بسیار خوش نام و مطرح دارد؛ این محصول همراه با اطلاعات و قیمت روز در سایت درج شده است که می توانید با آگاهی کامل آن را بخرید.

با استفاده از شماره های زیر به مشاوران فروش متصل شده و میزان سفارشات خود را به صورت تکی و عمده به ثبت برسانید تا در اولین فرصت ممکن بررسی شود و به آدرس مورد نظر شما ارسال گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.