مبل استیل تاج دار با جنس پارچه درجه یک و رنگ بندی متنوع

مبل استیل تاج دار با جنس پارچه درجه یک یکی از شیک ترین اتواع مدل های مبلمان است که رنگ بندی متنوعی دارد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

مبل استیل تاج دار با جنس پارچه درجه یک و رنگ بندی متنوع

مبل استیل تاج دار

مبل استیل تاج دار مبل هایی که در کارگاه های تولید کننده دکور چوبی و نمایشگاه‌ های عرضه کننده انواع مبل، میز و اکسسوری وجود دارند برای اهداف گوناگونی روانه بازار می‌ شوند.

این محصولات از متریال های مختلفی ساخته شده اند و هر یک با ابعاد، مدل ها، طرح ها، الگوها و پارچه های مختلفی در بازار موجود می باشند.

این تنوع در ظاهر و باطن مبلمان به دلیل موقعیت مورد استفاده از این محصول و همچنین تنوع سلیقه خریدار می باشد.

به عنوان نمونه، مبل هایی که تمام چرم هستند و رنگ تیره ای دارند معمولاً مبل های اداری به شمار می روند.

حال آن که مبل تمام چرم با رنگ های روشن از جمله قرمز، زرد، سفید، سبز و آبی که به شیوه ال یا گرد چیده می شوند مبل راحتی برای استفاده در تی وی روم یا سالن پذیرایی آپارتمان و خانه به شمار می روند.

همچنین، مبلمان انواع و اقسام مختلفی از حیث طراحی و مدل دارد که طبقه بندی کلی آن در برگیرنده مبل سلطنتی، مبل راحتی و مبل اداری می باشد.

مبل سلطنتی همان گونه که از نام آن بر می‌ آید، مبلی است که دارای تاج است و روی دسته ها و پایه آن که از چوب یا استیل تشکیل شده است منبت کاری و حکاکی های مختلفی دیده می شود.

مبل های سلطنتی موجود در بازار اغلب مبل های چوبی و یا مبل هایی هستند که از پی وی سی کلاف آنها ساخته شده است.

اما تفاوت این مبل ها در طراحی، نوع و کیفیت پارچه و همچنین متریال به کار رفته در ساخت کلاف آنها است.

به عنوان مثال، اغلب مبل های سلطنتی مبل هایی با دسته، پایه و تاج چوبی هستند.

حال آن که مبل هایی هم در بازار وجود دارد که سلطنتی بوده اما دسته، پایه و تاج آنها از پی وی سی تشکیل شده است.

برخی دیگر مبل هایی هستند که به مبل استیل شهرت دارند، حتی اگر از فلز استیل به طور مستقیم در ساخت و طراحی کلاف آنها استفاده نشده باشد.

مبل های استیل بر خلاف مبل های راحتی و اداری، مبل هایی هستند که حتماً دارای تاج و پایه‌ و دسته می باشند که از چوب یا پی وی سی تشکیل شده و متریال این بخش ها کاملا هویدا و قابل رویت می باشد.

اما در مورد مبل های راحتی، خصوصاً آن دسته از مبل های راحتی که کلاسیک نیستند و صرفاً تمام پارچه می باشند، این امر صدق نمی کند.

یکی دیگر از ویژگی‌ های مبل های سلطنتی تاج دار این است که این مبل ها تنوع بسیار زیادی از حیث رنگ، متریال و طرح پارچه دارند.

همچنین، نوع پارچه‌ ای که در تولید نشیمنگاه و تکیه گاه این مبل ها به کار می رود بسیار متفاوت می باشد.

تفاوت پارچه های مبل های سلطنتی در جنس پارچه، طرح دار یا ساده بودن پارچه، طرح برجسته یا طرح غیر برجسته بودن پارچه و رنگ آن است.

به عنوان مثال، مبل های درباری اغلب به رنگ سبز هستند، حتی اگر کلاف آنها به رنگ های سفید، نقره ای و یا طلایی باشد.

حال آن که مبل های کتیبه ای اغلب رنگ های تیره تری دارند و معمولاً رنگ پارچه و کلاف آنها یکسان و یا مشابه است.

نکته دیگری که در مورد مبل های تاج دار سلطنتی و استیل وجود دارد این است که تاج این مبل ها با یکدیگر متفاوت است و بعضاً دارای نام گذاری خاصی می باشد.

به عنوان مثال، می توان به مبل سلطنتی با تاج عروس اشاره کرد که معمولاً این مبل ها دارای پایه متوسط اما تکیه گاهی نسبتاً بلند می باشند.

به علاوه، دسته ها تو خالی بوده و رنگ پارچه اغلب آنها به رنگ روشن از جمله سفید و یا کرم است.

لازم به ذکر است که مبل استیل با مدل تاج عروس یکی از زیباترین و محبوب ترین مبل های استیل به شمار می رود که تنوع بالایی از حیث رنگ بندی برای پارچه آن وجود دارد.

برای استعلام از قیمت این مبل ها می توان به شیوه های مختلفی اقدام کرد که در بخش بعدی پیرامون آن به تفصیل توضیح می دهیم.

قیمت مبل استیل تاج دار

قیمت مبل استیل تاج دار معمولاً بهترین قیمت را می‌ توان در فصل‌ های خاصی از سال که مربوط به حراج و یا نمایشگاه عرضه کننده انواع مبلمان است گرفت.

این قیمت ها اغلب با تخفیف های ویژه همراه است و از برندی به برند دیگر متفاوت می باشد.

اما معمولاً مراجعه به پایگاه های اینترنتی معتبری که صاحب نام هستند و تجربه چندین سال در عرصه توزیع و صادرات انواع مبلمان را دارند می‌تواند یکی از بهترین روش های استعلام از قیمت روز مبلمان باشد.

قیمت مبل های استیل سلطنتی و تاج دار از برندی به برند دیگر و از فروشگاهی به فروشگاه دیگر متفاوت است.

افزون بر این، تعداد تکه ها و قطعات مبلمان و همراه لوازم جانبی انواع عسلی ها، اکسسوری ها و صندلی ها می تواند بر قیمت کلی یک ست کامل مبل اثر بگذارد.

همچنین، نوع و تعداد کانال های کاناپه مبل نیز در تعیین قیمت نهایی آن بسیار موثر است.

در هر صورت، آنچه حائز اهمیت می باشد این است که قبل از انتخاب مبل استیل مدل آن را انتخاب کنید و سپس به جست و جو در خصوص قیمت آن بپردازید.

مدل های مختلفی برای مبل های استیل و تاج دار وجود دارد، برخی از مهم‌ ترین و شناخته‌ شده‌ ترین مدل های آن شامل الیزابت، توسکا، چراغان، بهار، الماس، رزیتا، گلبرگ، نگین و سناتور است.

هر یک از این مدل ها قیمت مخصوص به خود را دارد اما طیف قیمت آنها معمولاً از ۱۰ میلیون تومان تا حداکثر ۷۵ میلیون تومان است.

چنانچه به وب سایت شرکت ما مراجعه کنید، می توانید جدیدترین مدل های مبلمان استیل و سلطنتی تاج دار را با بهترین قیمت بازار و بالاترین تنوع و درجه کیفی مشاهده نمایید.

کالاهای ما نه تنها در سراسر کشور توزیع می شوند، بلکه به خارج از کشور نیز صادر می گردند و همواره رضایت و استقبال ویژه مشتریان داخلی و خارجی را به دنبال داشته اند.

از طریق «تماس با ما» می توانید روش های ارتباط با کارشناسان سفارش و فروش را مشاهده کرده و در صورت لزوم محصول خود را به شیوه‌ ای که مایل هستید سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.