قیمت مبل استیل پتینه کاری چگونه برآورد می شود؟

مبل استیل پتینه ، نوعی مبل سلطنتی است که دارای طرحی و رنگی به حالت کهنه نما می‌باشد. این طرح و رنگ را افرادی که خواهان تنوع در مبل های خود هستند انتخاب می‌کنند و به متخصصان مربوطه می‌سپارند تا طرح جدید پتینه از مبل استیل قبلی خود به وجود آورد، یا از شرکت‌های توليدی مبل استیل پتینه کاری شده شیک را که با اصول زیباشناسی طراحی و ساخته شده را خریداری می‌نمایند. قیمت این نوع مبل استیل بر اساس موارد متغیری چون: رنگ چوب، رنگ پارچه، نوع طرح برآورد می‌شود.

قیمت مبل استیل پتینه کاری چگونه برآورد می شود؟

ویژگی های ظاهری مبل استیل با کیفیت

ویژگی های ظاهری مبل استیل با کیفیت مبل در دو نوع کلاسیک ایتالیایی و استیل وجود دارند که هر کدام ویژگی های متمایزی دارند و مواد سازنده و طرح های متفاوتی در ساخت آنها به کار برده می‌شود. برای داشتن بهترین مبل استیل باید ویژگی های ظاهری آن را موقع خرید در نظر داشت از جمله:

مواد سازنده‌ی مبل استیل از چوبهای با کیفیت مانند: راش، گردو و سایر چوبهای مستحکم می‌باشد که از مقاومت بالایی برخوردار هستند و قابلیت طرح پذیری بهتری دارند تا در طرح‌های متنوع و جذاب تولید گردند.

پارچه های به کار رفته در مبل استیل از جنس چرم، مخمل، پارچه های مبلی کریستال یا ترکیبی از این پارچه ها می‌باشد که در رنگهای متنوع و جذاب آبی، بنفش و غیره بوده و از نوع مرغوب و درجه یک انتخاب می‌شوند تا علاوه بر زیبایی، ماندگاري خوبی داشته باشند.

ارتفاع مبل استیل معمولا بلندتر از سایر مبل ها می‌باشد که مناسب برای انواع دکوراسیون ساده یا اشرافی است، همچنین مبل استیل با کیفیت به خاطر استفاده از مواد اولیه مرغوب، وزن سنگینی دارد.

مبل استیل از ویژگی خاصی چون منبت کاریهای ظریف و خیره کننده برخوردار می‌باشد که جذاب ترین قسمت آن تاج مبل استیل می‌باشد که زیبایی چشم نوازی بر این نوع مبل می‌دهد.

مرکز خرید مبل استیل پتینه کاری در بازار

مرکز خرید مبل استیل پتینه کاری در بازار انواع مبل استیل پتینه کاری به صورت وارداتی یا تولید داخلی در بازار وجود دارد که هر کدام مزایای قابل توجهی دارند و خریدار با توجه به سلیقه شخصی، نوع دکوراسیون منزل و بودجه مالی خود، نمونه مورد نظر را انتخاب و خریداری می‌نماید.

شرکت‌ها و کارگاه‌های توليدی مبل، محصولات خود را با استفاده از مواد اولیه درجه یک و مرغوب تولید کرده و مبل های با کیفیت بالا و ممتاز به بازار مصرف عرضه نمایند.

لازم به ذکر است که شما عزیزان می‌توانید با خرید از این مجموعه، از مزایای قابل توجهی مثل: سهولت در خرید، تهیه مبل استیل پتینه کاری شده با بهترین کیفیت در بازار، قیمت مناسب و مقرون به صرفه، دسترسی آسان به خدمات پس از فروش برخوردار بوده و بهترین مبل را انتخاب کرده و خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.