قیمت مبل استیل مصری با انواع طرح و رنگ بندی جدید

مبل استیل مصری در دنیای امروز به عنوان مبلمان سلطنتی یاد می شود که این نوع مبل با استقبال خوبی روبرو شده است.

قیمت مبل استیل مصری با انواع طرح و رنگ بندی جدید

مبل استیل مصری

مبل استیل مصری

همانطور که می دانید مبل های مختلفی در بازار وجود دارد که مبل استیل مصری برای چیدمان کلاسیک مناسب می باشد زیرا ظاهر مکان مورد نظر را با شکوه و مجلل می کند؛ یکی از خصوصیت های مهم در انتخاب و خرید مبل، استفاده از چوب به‌کار رفته در قسمت‌های مختلف آن است و به دلیل این که در ساخت اسکلت و بدنه مبل استیل از چوب های طبیعی استفاده می کنند وزن سنگینی دارند که هرچه چوب به کار رفته مقاوم تر و مستحکم تر باشد ماندگاری و دوام مبل استیل افزایش خواهد یافت.

مرغوب ترین چوب های به کار رفته در مبل استیل مصری:

چوب راش:چوب راش جز دومین چوب پر استفاده در صنعت های مختلف ایران است زیرا دارای مقاومت و استحکام بالایی در برابر صدمه می باشد که دانه هایی صاف و بافت خوش تراش به رنگ قهوه ای روشن دارد به همین دلیل محبوبیت بسیار بالایی در میان افراد دارد؛ از دلایل استفاده از چوب راش می توان به مواردی چون:قابل انعطاف، بادوام، ضربه گیری بالا، مقرون به صرفه و بدون بو اشاره کرد.

چوب گردو: چوب گردو دارای ظاهری زیبا برای دکوراسیون منازل می باشد که این چوب به رنگ قهوه ای روشن و یا تیره موجود است که با گذشت زمان رنگ ان تیره تر خواهد شد و چوب درخت گردو در برابر رطوبت و گرما بسیار مقاوم است که به دلایل نقش و نگار زیبا، تنوع رنگی، مقاوم در برابر فرسایش و سابیدگی و رنگ و بافت خاص محبوبیت و طرفداران فراوانی پیدا کرده است.

چوب روس: همانطور که از نامش پیداست این نوع چوب از کشور روسیه به ایران وارد می شود و امروزه از چوب روس برای دکوراسیون داخلی منازل و سایر مکان ها استفاده می کنند و نسبت به سایر انواع چوب ها رنگ روشن تری دارد و در صورت مراقبت، پس از سال های طولانی با ترک و صدمه مواجه نمی شود زیرا دارای مقاومت بالایی است همچنین قیمت این نوع چوب نسبت به کیفیت آن بسیار مناسب است .

چوب توسکا: چوب توسکا چوبی نرم و انعطاف پذیر است که در ابتدا رنگ ان سفید متمایل به صورتی است و با گذشت زمان رنگ چوب توسکا تیره تر خواهد شد همچنین به دلیل این که خاصیت رنگ پذیری خوبی دارد برای ساخت اسکلت مبلمان مناسب و کاربردی است اما مقاومت کمی در برابر صدمه و آسیب دارد.

چوب چنار: این نوع درخت جز خانواده چوب های نیمه سنگین قرار گرفته است که صورتی رنگ می باشد اما در نیمه های مرکزی قهوه ای متمایل به قرمز است که به علت استحکام فوق العاده بالایی که دارد در صنعت مبلمان، درب های اماکن متبرکه و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

مبل استیل مصری سلطنتی

مبل استیل مصری سلطنتی همانطور که اشاره شد اکثر قسمت های مبل استیل مصری سلطنتی را کلاف (چوب) آن تشکیل می‌دهد و با استفاده از رنگ و ابزار آراسته شده است و به همین دلیل وزن مبل استیل از مبل راحتی مقداری بیشتر است، مبل استیل دارای ارتفاع نشیمن گاه مناسبی می باشد که آن را برای استفاده در اتاق مهمان مناسب می دانند.

برخی از ویژگی های مبل استیل:

دارا بودن منبت و نقش و نگار: مبل استیل دارای منبت و کنده کاری ، تاج و پایه های طرح دار است که ظاهر و نمای منازل را به سمت تجملات هدایت می کند و اکثر نقش و نگارها به رنگ طلایی است.

رنگ های پر کاربرد: رنگ مبلمان از اهمیت زیادی برخوردار است و از عوامل مهمی برای خرید محسوب می شود و می توان بر اساس دکوراسیون و فضای خود رنگ هایی چون: طلایی، صورتی چرک، سبز، زیتونی، کرمی، آبی لاجوردی، زرشکی، یشمی، قهوه ای، برنزی، قرمز، زیتونی و غیره را انتخاب و خریداری کرد جالب است بدانید رنگ‌ های روشن مثل مبل استیل سفید صدفی، سفید و استخوانی طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

تشک دوبل:در هنگام ساخت مبل های سلطنتی برای این که عمر طولانی مدت مفیدی داشته باشند تشک را به صورت دو تکه ایجاد می کنند احتمالا با خودتان فکر کنید جابجایی و شستشو تشک دو لایه مقداری دشوار است اما بدانید که تشک های یک لایه عمر کوتاه تری دارند بنابراین برای افزایش طول عمر مبل استیل، تشک دوبل ضروری می باشد.

مبل استیل مصری ملایر

مبل استیل مصری ملایر یکی از زیباترین مبلمان، مبل استیل مصری ملایر می باشد که افراد هنرمند با منبت کاری ظریف و جذابی که انجام می دهند به منزل شما شکوه می بخشند و جالب است بدانید ملایر به عنوان شهر جهانی تولید مبلمان شناخته شده است.

یکی از مهم ترین مراحل برای خرید مبلمان انتخاب نوع پارچه است،که قصد داریم در ادامه به ویژگی پارچه خوب و مرغوب برای مبل استیل بپردازیم:

پارچه باید لطیف و مقاوم باشد تا هنگامی که دچار کثیفی شد زودتر و راحت تر تمیز و پاکیزه شود.

دقت داشته باشید در هنگام خرید مبل، رنگ چوب و رنگ پارچه را با هم بسنجید تا رنگ بندی ان به دکوراسیون و قسمت های مبل تنظیم شود و ظاهر منزل زیباتر جلوه کند.

می توانید علاوه بر پارچه های طرح دار، انواع پارچه های چرمی را انتخاب کنید زیرا قابلیت شستشو به صورت راحت را دارند و پس از شستشو ظاهری براق به خود می گیرند ضمنا با استفاده از روغن های مخصوص می توان به این نوع پارچه ظاهری نو بخشید.

اگر در منزل کودک دارید بهتر است که پارچه های رنگ تیره انتخاب کنید.

اگر متراژ منزل کوچک است توصیه می شود پارچه های ساده را انتخاب کنید و اگر منزل وسیع و بزرگ است بهتر است پارچه های طرح دار را خریداری کنید.

در انتخاب پارچه مبل استیل توصیه می شود که به جنس پارچه دقت زیادی کنید زیرا معمولا مبل استیل از هزینه های بالایی برخوردار است بنابراین بهتر است پارچه هایی شکیل و مرغوب خریداری شود.

در هنگام خرید مبل به مواردی توجه کنیم؟

مبل هایی انتخاب کنید که از لحاظ متراژ، طرح و غیره مناسب نشمین و دکوراسیون شما باشد.

هنگام نشستن احساس راحتی داشته باشید.

هنگام نشستن جیر جیر نکند.

تاج، پایه و دسته ها شکستگی، خوردگی، فرورفتگی و رنگ پریدگی نداشته باشند.

دقت کنید که روکش و پارچه ها به صورت مرتب بر روی صندلی کشیده شده باشند.

هنگامی که از روی مبل بلند می شوید دقت کنید فوم به حالت اولیه خود باز گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.