قیمت مبل استیل قایقی در بازار تهران

مبل استیل در انواع مختلف در بازار موجود است و به طور گسترده در زندگی روزمره استفاده می شود. از جمله انواع مبل استیل می توان به مبل استیل قایقی اشاره کرد. این مبل به لحاظ اجزای تشکیل دهنده، از بهترین متریال تشکیل می شود و تمام مراحل تولید و آماده سازی را به مطلوب ترین شکل ممکن طی می کند. به همین سبب، این مبل کیفیت بسیار مطبوعی را به همراه دارد.

قیمت این مبل به صورت عمده فروشی بسیار ارزان تر از فروش جزئی است. این محصول را می توان از عمده فروشی ها و همچنین سایت های اینترنتی به صورت عمده خریداری نمود. قیمت عمده فروشی وابستگی شدیدی به کیفیت و استاندارد بودن محصول دارد. همچنین برند مجموعه نیز تاثیر به سزایی در فروش آن داشته و مهم است که به هنگام عرضه محصول، چه نامی به عنوان ارائه دهنده محصول با آن همراه باشد.

قیمت مبل استیل قایقی در بازار تهران

چند نکته هنگام خرید مبل بصورت عمده

چند نکته هنگام خرید مبل بصورت عمده برای انتخاب یک مبل به صورت عمده، توجه به استحکام آن شرط اساسی است. به گونه ای که مبل باید در جابه جایی ها به اندازه کافی منعطف باشد. متریال مناسب، اصلی ترین عامل موثر بر استحکام مبل است. منظور از متریال شامل تمام اجزای مبل می شود. مثلا موادی که در اسکلت مبل استفاده می شود و یا نوع پارچه ای که در آن به کار رفته است، همه در استحکام نهایی مبل تاثیرگذار هستند.

فوم و اسفنج مبل هم به اندازه پارچه مهم است و اگر ماندگاری و مقاومت لازم را نداشته باشد، خیلی زود آسیب می بیند و خریدار ناچار به صرف هزینه مجدد خواهد شد. از دیگر ویژگی های مهم این مبل، اتصالات آن است. در برخی مبل ها از اتصالات جانبی برای تقویت اتصالات اصلی استفاده می شود. اتصالات باید به اندازه ای محکم باشد که مبل روی سطح صاف لق نزند.

مبلمان تولید شده در مجموعه ما با ساختاری مقاوم در سازه اصلی خود، از استحکام بالایی برخوردار هستند و دارای اتصالات محکمی می باشند. همچنین پارچه استفاده شده در این مبلمان از مرغوب ترین نوع پارچه در بازار بوده که با تراکم مناسب در بافت، عمر و دوام بالایی دارند.

مبل درجه یک چه ویژگی هایی دارد ؟

مبل درجه یک چه ویژگی هایی دارد ؟

در فرایند تولید یک مبل درجه یک می بایست از با کیفیت ترین لوازم استفاده شده باشد. از طرف دیگر تمام طراحی ها به گونه ای صورت گرفته باشد که با تلفیق رنگ های شیک و مکمل، محصول ارائه شده با هر سبک و سلیقه ای سازگار بوده و با خرید مبل، تغییر بسزایی در دکوراسیون منزل یا محل کار ایجاد شود. همچنین ضروری است ارگونومی مبل به گونه ای باشد که بدن شخص در راحت ترین حالت خود قرار بگیرد و هیچ گونه آسیبی به ستون فقرات وارد نشود.

یک مبل درجه یک نباید بیش از حد سبک باشد مگر این که برای این سبک بودن توجیه فنی قابل قبولی داشته باشد. موقع نشستن و بلند شدن با هر وزن و فشاری نباید صدای غیر طبیعی، مثل صدای اتصالات و فنر از داخل مبل شنیده شود.

بررسی دقیق سبک های مختلف مبل

بررسی دقیق سبک های مختلف مبل از انواع مبل می توان به مبل های راحتی پارچه ای اشاره کرد. در این مبل ها معمولا پارچه ای به کار می رود که علاوه بر زیبایی، بسیار مقاوم باشد. همچنین مبل های پارچه ای در صورت داشتن تراکم بالا، از کیفیت بیشتری برخوردارند. چرا که هر چه تراکم پارچه بیشتر باشد وزن آن نیز بیشتر است که این موضوع، باعث ایجاد استحکام مبل می‌شود و موجب می گردد مبل کمتر دچار تغییر شکل شود. از طرفی، پارچه‌ ای که تراکم کمتری دارد، به دلیل این که فضای خالی میان نخ‌ های آن‌ بیشتر است، مقاومت کمتری نسبت به پارچه ‌های با تراکم زیاد داشته و همچنین تغییر شکل مبل نیز بیشتر خواهد بود.

پارچه های به کار رفته در مبلمان پارچه ای معمولا از جنس کتان و یا پلی استر هستند. این پارچه ها در ساختار مبل، مرغوبیت بالایی از خود نشان می دهند و به خوبی می توانند حالت خود را حفظ نمایند. قابل ذکر است یک مبل پارچه ای با کیفیت، عمر و دوام بالایی داشته و همچنین در اثر شست و شو های مداوم و مکرر خراب نمی شود. به همین دلیل این مبل ها قابلیت استفاده برای مدت طولانی را دارا هستند.

از دیگر مدل های مبلمان، مبل های چستر هستند. اگر لازم باشد از سبک مدرن برای طراحی دکوراسیون منزل استفاده شود، مبل های چستر گزینه مناسبی بوده و به دکوراسیون خانه زیبایی خاصی می بخشند. از خصوصیات مهم این مبل ها، راحتی آن ها است. راحتی به معنای حس خوبی است که در اثر هماهنگی روانی و فیزیکی بین خریدار و مبل ایجاد می‌ شود.

متریال به کار رفته در این مبل ها، بر نرمی و راحتی آنها دخیل می باشد. چرا که نوع مواد به کار رفته و نحوه قرار گیری آنها کنار هم، در ساختمان مبل و خصوصیات فیزیکی آن تاثیرگذار است. همچنین این مبل بسیار خوش استایل است. به این معنا که هنگام نشستن فرد بر روی آن، فرم زیبایی به خود می گیرد.

مبل های چرمی ، از دیگر مدل های مبل هستند و گزینه بسیار مناسبی برای هال و پذیرایی می باشند. در حالی که مبل های چرمی در گذشته فقط به صورت بزرگ و حجیم ساخته می شدند، اما امروزه با توجه به نیاز مشتری در هر شکل و اندازه ای قابل ارائه هستند. این مبل ها بسیار دوست داشتنی بوده و با افزایش سن و استفاده بیشتر از این مبلمان، کارایی آن ها بهتر می شود. همچنین لازم به ذکر است، مبل های چرمی گزینه ای عالی برای خانواده های شلوغ با تردد زیاد هستند.

مبل های چرمی در برابر لکه و خط و خش بسیار مقاوم هستند. همچنین به راحتی با کمک آب و اسفنج می توان آنها را تمیز کرد. به نحوی که آب هیچ اثری از خود باقی نمی گذارد و سریع جذب می شود. باید به خاطر داشت مبلغ بالایی برای خرید مبل چرمی لازم است پرداخت شود و انتخاب رنگ در مقایسه با سایر موارد می تواند محدود باشد. با این وجود ، وقتی طول عمر مبل چرمی در نظر گرفته می شود ، پرداخت هزینه بالا، مقرون به صرفه می باشد.

مبل های چرمی یک انتخاب کلاسیک هستند و در صورت انتخاب درست، به خوبی می توانند تامین کننده نیاز خریدار باشند. لازم به ذکر است، چرم به کار رفته در مبلمان چرمی به دو صورت می باشد. چرم آنیلین با ظاهر طبیعی که ویژگی های پوست حیوان را نشان می دهد و چرم های رنگی که بسیار براق هستند.

خرید مبل استیل قایقی بدون واسطه از تهران

خرید مبل استیل قایقی بدون واسطه از تهران مبل استیل قایقی با دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد، به طور گسترده برای منزل مورد استفاده هستند. به همین سبب، فروشندگان این مبل نقش مهمی در تامین نیاز بازار ایفا می کنند. علاوه بر مبل استیل قایقی، از دیگر مبل های عرضه شده در مجموعه ما می توان به مبل استیل پرنس، مبل تشک دوبل، مبل استیل مدرن کلاسیک و مبل مدل ونوس اشاره کرد که با داشتن متریال عالی، کیفیت مطبوعی را در اختیار مشتریان قرار می دهند.

در همین راستا، مجموعه ما به عنوان مرکز فروش بی واسطه مبل، با برخورداری از بهترین استانداردها در ارائه محصول فعالیت می کند و با توجه به توان رقابتی در بازار، قابلیت فروش مبل به صورت عمده را دارا است. تمامی مراحل فروش مبتنی بر ارائه بهترین خدمات بوده تا به نحو احسنت و شایسته رضایت مشتریان جلب گردد. برای اطلاع از قیمت انواع مبلمان و همچنین ثبت سفارش خود، از هم اکنون میتوانید با همکاران ما در واحد فروش در ارتباط باشید.

3

  1. مبل استیل قایقی در انواع مختلف در بازار موجود است و به طور گسترده در زندگی روزمره استفاده می شود

  2. محصول خوبیه من از این سایت تهیه کردم راضی بودم به شما هم پیشنهاد میکنم استفاده کنید.

  3. برای خرید از مجموعه ی شما فقط به صورت اینترنتی باید سفارش بدم یا امکان مراجعه ی حضوری نیز دارید؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.