قطب تولید مبلمان استیل تشک دوبل در ایران

مبلمان استیل تشک دوبل با استفاده از بهترین متریال و پارچه مبلی و در تنوع بالایی از طرح و ابعاد، طراحی و ساخته می‌شود. قطب تولید مبلمان سلطنتی و انواع مبل شیک استیل تشک دوبل در ایران، تلاش می‌کند با بررسی نیاز بازار، بهترین محصولات را با کیفیت ممتاز و درجه یک تولید و طراحی نماید و نیاز به واردات از کشورهای دیگر را به حداقل ممکن رساند.

قطب تولید مبلمان استیل تشک دوبل در ایران

چند نکته مهم در انتخاب مبلمان برای محل کار

چند نکته مهم در انتخاب مبلمان برای محل کار

مبلمان‌های مدرن و کلاسیک یکی از مهمترین ملزوماتی هستند که در ادارات، دفاتر کاری و محل‌های کار، بخشی از طراحی و دکوراسیون داخلی را به خود اختصاص می‌دهند. مبلمان‌های اداری علاوه بر کاربرد اصلی خود، نقش مهمی در فضاسازی بهتر محل کار و دیزاین شیک‌تر و جذاب‌تر ایجاد می‌کنند. برای اینکه یک مبل استاندارد و ممتاز را برای دفتر کار انتخاب کنیم لازم است به موارد مختلفی توجه نماییم.

نخستین پارامتری که پس از انتخاب بهترین برند تولید کننده مبلمان باید به آن توجه کرد، مدل و طرح محصول است. محیط‌های کاری، حالتی رسمی و اداری دارند و باید با توجه به نوع مشاغل و کسب و کارها و در نظر گرفتن فاکتورهایی مانند شکل معماری و طراحی فضای کاری، یک مبل زیبا، با طرح و مدل متناسب را انتخاب نمود. بسته به کلاسیک یا مدرن بودن دیزاین، می‌توان از انواع مبلمان برای فضاسازی محل کسب و کار استفاده کرد.

پس از انتخاب طرح مبل، توجه به دو المان مهم یعنی ابعاد و اندازه محصول و رنگ آن بسیار مهم است. ابعاد مبلمان و رنگ آن باید با متراژ فضا و موارد فنی ساختمانی مانند ارتفاع سقف و رنگ دیوارها و کفپوش‌ها، همخوانی داشته باشد. برای دفاتر اداری کوچک، بهتر است مبلمان‌هایی در ابعاد کوچکتر و رنگ روشن تهیه شود، اما برای ساختمان‌های اداری وسیع مانند شرکت‌های بزرگ تجاری، استفاده از مبل بزرگ با رنگ‌های تیره، به ایجاد فضایی عالی کمک می‌کند.

در کنار این موارد، معیارهای مهمی مانند کیفیت ساخت و طراحی بدنه مبلمان، نوع پارچه‌های به کار رفته در ساخت محصول، کیفیت فوم و قیمت مبلمان، موارد مهمی هستند که باید به دقت توسط خریداران مورد بررسی قرار گیرند تا محصولی زیبا، شکیل و کارآمد برای ایجاد فضای کاری مطلوب، خریداری گردد.

بهترین برند مبلمان ایرانی چیست ؟

بهترین برند مبلمان ایرانی چیست ؟

وقتی صحبت از خرید یک مبلمان شیک و باکیفیت می‌شود، مسلما همه افراد تمایل دارند محصولات تولید شده توسط برترین و معتبرترین برندها را خریداری کنند. کشور ما یکی از مهمترین و با سابقه ترین تولیدکنندگان انواع مبل در منطقه به شمار می‌رود و شرکت‌های تولیدی متعددی در شهرهای مختلف در زمینه ساخت و طراحی انواع مبلمان راحتی، خانگی و اداری فعال هستند.

برای شناخت بهترین برندهای مبلمان ایرانی، نیاز است که ویژگی‌ها یک برند ممتاز را بدانیم. برترین شرکت‌های سازنده این محصول، مراکزی هستند که از متریال و مواد اولیه درجه یک مانند انواع چوب مرغوب، ام دی اف ملامینه درجه یک، فوم گرم و سرد و منسوجات و پارچه‌های مبلی منحصر به فرد، در ساخت مبلمان استفاده می‌کنند. کیفیت این متریال به صورت مستقیم، با زیبایی و دوام مبل در ارتباط است.

دومین ویژگی برترین برندهای فعال در زمینه تولید مبل این است، که در ساخت محصول، تمامی استانداردهای جهانی را رعایت می‌کنند. مبلمان استاندارد از حیث فاکتورهای مهمی مانند طراحی بدنه، ابعاد و اندازه قسمت‌های مختلف مبلمان، جنس روکش و مواردی از این دست، مطابق با ضوابط بین‌المللی طراحی شده است و به همین علت از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار می‌باشد.

یکی دیگر از مشخصه‌های مهم برترین برندهای فعال در زمینه طراحی انواع مبلمان این است که در ساخت محصولات خود، به جدیدترین مدل‌ها توجه می‌کنند. برای مثال انواع مبل طلاکوب، مبلمان استیل ایتالیایی و مبل استیل استخوانی از جدیدترین طرح‌ها و مدل‌هایی هستند که معتبرترین شرکت‌های تولید مبلمان، آنها را مطابق با نیاز بازار طراحی می‌کنند. برندهای معتبر علاوه بر عرضه تنوع بالایی از مبلمان مدرن کلاسیک، خدمات پس از فروش تخصصی منحصر به فردی را ارائه می‌کنند.

صفر تا صد مراحل صادرات مبلمان از ایران

صفر تا صد مراحل صادرات مبلمان از ایران

تولید و طراحی مبلمان‌های گوناگون در کشور ما سابقه دیرینه‌ای دارد و صنعت مبلمان سازی از گذشته تاکنون یکی از صنایع تولیدی برتر در ایران به شمار می‌رود. تجربه کاری در کنار دسترسی آسان به متریال و منسوجات مورد نیاز صنعت مبل سازی موجب شده است، تولیدات ایرانی با داشتن تمامی استانداردهای لازم، علاوه بر تامین بخش اعظم نیاز داخل کشور، به مناطق مختلف جهان صادر شود.

صادرات مبلمان در کشور ما توسط مراکز تجاری و صادراتی تخصصی و معتبر و تحت اشراف نهادهای ذیربط و از طریق گمرکات قانونی کشور انجام می‌شود. تولیدکنندگان با روش‌های مختلفی مانند تبلیغات حرفه‌ای، ایجاد سایت‌های تخصصی و بروشورهای اختصاصی، محصولات خود را به نحو عالی معرفی می‌نمایند و خریداران عمده از کشورهای مختلف را جذب می‌کنند.

پس از جذب بازار هدف، محصولات تولید شده در کشور، با حضور دو طرف تولیدکننده و خریدار، با انعقاد قراردادهای رسمی و قانونی و طی مراحل اداری، از طریق مرزهای زمینی و هوایی به کشورهای مختلف جهان صادر می‌شود. در صادرات انواع مبلمان، مواردی مانند سلایق و علایق بازار کشور وارد کننده و نوع طراحی‌ها و معماری‌هایی که در کشور وارد کننده بیشتر محبوب است، مدنظر قرار داده می‌شود.

نرخ قیمت مبلمان استیل تشک دوبل

نرخ قیمت مبلمان استیل تشک دوبل

نرخ قیمت انواع مبلمان، از فاکتورهای اثرگذار در تجارت و خرید و فروش این محصولات کاربردی است. قیمت انواع مبلمان راحتی و اداری با توجه به موارد مختلفی مانند برند تولید کننده و کیفیت محصول متغیر است. فاکتورهای مهم دیگری مانند تغییرات قیمت متریال و مواد اولیه، نوسانات نرخ ارز و دلار و حجم تولید و صادرات سالانه مبلمان نیز، موارد مهمی هستند که در نرخ گذاری این ملزومات تاثیر مستقیم دارند.

بنابراین هر یک از انواع مبلمان دارای قیمت خاصی هستند که ممکن است در طول سال، این قیمت افزایش یا کاهش پیدا کند. در سال‌های اخیر، افزایش قیمت متریال اولیه و انواع چوب و ام دی اف، موجب شده است قیمت انواع مبل نیز، بالا برود و محصولات با تغییرات قیمتی در بازار عرضه گردد. با این وجود، مراکز معتبری مانند بازارهای عرضه آنلاین، توانسته‌اند با دریافت سود کم، محصولات ارائه شده را با نرخ پایین عرضه کنند.

فروشگاه عرضه مستقیم انواع مبلمان، از جمله مراکز تجاری و صادراتی معتبری است که انواع مبلمان را به صورت مستقیم از درب کارخانه عرضه می‌کند و ضمن ارائه شیک‌ترین و بروزترین مبلمان اداری و خانگی، توانسته است بهترین و ارزان‌ترین قیمت را برای انواع مبلمان تصویب نماید. به همین علت، خرید از این مجموعه، مقرون به صرفه و اقتصادی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.