سفارش خرید مبل استیل طرح افسون

مبل استیل همان مبل سلطنتی است که برای فضاهای رسمی و مهمانی های خاص خواص یک مبل کاربردی است، این مبل ها دارای یک تاج در وسط تکیه گاه خود هستند که در زمان تولید، تولید کننده بر روی آن طرح های خاصی به صورت منبت در ظرافت و زیبایی هر چه تمام تر انجام می دهد که همین کار سبب شیک و خاص شدن این مبل می شود این دسته از مبلمان در تولیدی به صورت ۷ و ۹ نفره تولید و عرضه می‌شود، سفارش خرید مبل استیل طرح افسون را می توانید از فروشگاه اینترنتی نیز انجام دهید.

سفارش خرید مبل استیل طرح افسون

ویژگی های مهم مبل استیل درجه یک

ویژگی های مهم مبل استیل درجه یک مبل استیل دارای انواع مختلفی هستند که وجه اشتراک آنها تاج مبل می باشد این سبک مبل ها دارای ارتفاع بیشتری به نسبت دیگر انواع مبل هستند و به طور کلی حجم و ابعاد بزرگ تری دارند مبلمان استیل به محیط ما حس رسمی بودن و شکوه خاصی می‌دهند و مناسب مهمانی ها رسمی میباشند.

مبلمان استیل بسیار مرغوب و دارای طول عمر بالایی است به این منظور که از چوب و و پارچه های بسیار مرغوبی تولید می شود که ماندگاری آن را بالا میبرد به علاوه مبل استیل و سلطنتی دارای وزن بسیاری به نسبت مبل های دیگر است و وزن سنگینی دارد و علت سنگینی این سبک استفاده از اسکلت یا همان کلاف بیشتر در ساخت و طراحی آن است.

جنس پارچه ای که برای مبل های سلطنتی از آن استفاده می شود، عبارت هستند از مبلی کریستالی (ساتن)، مخمل، پوست اسبی و چرم است. چوب مورد استفاده برای این مبل ها چوب گردو و راش است و گاهی از کلاف یا اسکلت چوبی دوبل برای ساخت استفاده می شود که باعث بالا رفتن مقامت مبل می شود.

مبل استیل به طور کلی در سه مرحله تولید می شود که در مرحله اول اسکلت مبل را می سازند و کارهای رنگ و منبت کاری آن را انجام می‌دهند و در مرحله دوم کار فوم یا اسفنج نشیمنگاه را درست میکنند و پارچه روی آن می کشند و در مرحله سوم و آخر به عبارتی روی کوبی مبل را انجام می دهند یعنی پارچه را روی کلاه مبل می کشند که باید با دقت زیادی انجام شود.

انواع مدل مبل استیل جدید

انواع مدل مبل استیل جدید مبلمان استیل یک سبک کلاسیک و قدیمی بسیار محبوب است، در بازار به دسته‌های مبل کلاسیک، مبل سلطنتی و خود مبل استیل تقسیم بندی می‌شود که مبل استیل از نظر منبت کاری حد و وسط بین دو مبل کلاسیک و سلطنتی است.

مبل استیل خاص و شیک و زیبا است و ویژگی های جذابی دارد که چشم خریدار را به خود جذب می کند و با نام مبلمان سلطنتی نیز در بین مردم شناخته می‌شود، از جمله ویژگی‌های مبل استیل می‌توان به منبت کاری ظریف روی تاج آن اشاره کرد که هنرمندانه روی آنها توسط متخصصان و هنرمندان اجرا می شود و به طور کلی با همین ویژگی نیز خاص و معرفی شده است.

مدل‌های مبل استیل تفاوت مشخصی با سایر سبک‌های مبلمان و مدل‌های جدید راحتی و مدرن دارد و علت آن همان منبت کاری‌ و طراحی خاص آن‌ها می باشد، که در سایر سبک‌ها دیده نمی شود، قیمت مبل استیل به دلیل استفاده چوب با کیفیت و به خاطر وجود منبت کاری های ظریف نسبت به سایر سبک‌ها بالاتر و گرانتر است.

تاج مبل نشان مشخص این سبک است که در قسمت وسط مبل با اندازه‌های متفاوت و طراحی‌های زیبا و چشم نواز استفاده می شود، رنگ آمیزی و نقش های خاص بر روی تاج مبل بسیار متنوع و خاص است، جلوه‌ و از استحکام این سبک مبل بسیار زیاد است و شکل ظاهری و نوع متریال آنها تفاوتشان با دیگر سبک مبل ها می باشد.

شرکت صادرات مبل استیل طرح افسون

شرکت صادرات مبل استیل طرح افسون به منظور شکیل و خاص شدن و جلوه دادن به مبل‌های سلطنتی از متریال های خاصی در حین ساخت استفاده می شود، استفاده از چوب نراد و یا راش در کلاف مبل استیل به زیبایی بیشتر آن کمک می کند و شایان ذکر است استفاده از این چوب ها چوب‌ها و منبت کاری بر روی آن‌ها سبب افزایش قیمت در تولید نهایی می‌شود ولی مرغوبیت و دوام کار بسیار بالا می رود.

شرکت صادرات اصفهان مبل استیل طرح افسون آن را به کشورهای بسیاری صادر می کند که سبب رونق اقتصادی خوبی شده است.

8

  1. این وب سایت با این جزییات و دقت به نیازهای مشتری توجه کرده و اطلاعات کاملی در زمینه ویژگی های منحصر به فرد این مبل استیل طرح فسون در اختیار مشتریان گذاشته

  2. سلام و وقت بخیر … محصولات این شرکت با توجه به تولید در استاندارد های جهانی به خوبی توانایی رقابت با نمونه های خارجی را داراست و با توجه به کیفیت مطلوب بستر ساز صادرات در این حوزه شده … تاجران و دست اندر کاران این بخش می توانند اقدام سرمایه گذاری در معرفی بیشتر این محصول و کسب بازار و سود از راه فروش دلاری بدست بیاورند.

  3. سلام با توجه به توضیحاتی که در سایت قرار دادید بسیار ترغیب به خرید این محصول از مجموعه شدم چون به طور تخصصی بر روی این محصول فعالیت می کنید. موفق باشید.

  4. از لحاظ طراحی و کیفیت می تونم بگم عالیه و پیشنهاد می کنم حتما خریداری کنید.

  5. سلام خسته نباشید برای اطلاع از جزییات بیشتر راجع به قیمت به کجا باید مراجعه کنیم؟

  6. سلام بسیار از سفارشم راضی بودم اگر چه من قبلا از فروشگاه ها به صورت حضوری خرید می کردم اما خرید از سایت شما به من نشان داد که حتی می توان مبلمان و محصولات چوبی را در مدت کوتاه با کیفیت و قیمت عالی دریافت کنم.

  7. سلام و خداقوت خدمت شما مطالب سایت بسیار مفید و کاربردی بود لطفا در مورد هزینه ارسال و قیمت کالا نیز توضیحاتی قرار دهید.

  8. سلام وقتتون بخیر
    اگه بخواییم ثبت سفاش کنیم امکان این هستش که پارچه مبل و رنگ چوب هارو با توجه به سلیقه خودمون بزنیم، ممنون از راهنماییتون

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.