خرید مبل استیل کلاسیک با طرح های متفاوت و جدید

امروز می خواهم برای شما در مورد خرید مبل استیل کلاسیک با طرح های متفاوت و جدید و کیفیت و تنوع زیاد این مبلمان وهم چنین جنس چوب و پارچه ای که برای آنها استفاده شود برای شما عزیزان توضیحاتی بدهم.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید مبل استیل کلاسیک با طرح های متفاوت و جدید

مبل استیل کلاسیک

مبل استیل کلاسیک وقتی که صحبت از مبل می شود اولین چیزی که ذهن ما را به خود جلب می‌کند تفاوت شکل و ظاهر مبلمان است و تنوع بسیار بالای رنگ در این نوع مبل استیل کلاسیک است که چشم هر مشتری را به خود خیره می‌کند.

اگر می خواهید یک مبل بسیار زیبا و با کیفیت داشته باشید حتماً هنگام خرید از جنس چوب و نوع روکشی که برای آن به کار رفته حتماً اطمینان کامل حاصل کنید و بعد آن را خریداری کنید.

اگر می‌خواهید و دوست دارید که مبلمان خانه خود را با دیگر وسایل خانه ست و هماهنگ کنید کار بسیار راحتی است چون امروزه در بازار انواع لوازم ست خانه وجود دارد و شما می توانید رنگ مبل را هم با این وسایل هماهنگ و یکرنگ بخرید و حتی می توانید پرده های منزل خود را هم با دیگر وسایل از جمله مبلمان ست کنید.

بعضی از افراد به مبلمان پر زرق‌ و برق و سلطنتی علاقه فراوانی دارند اما بعضی وقت ها این زرق و برق بیش از حد بوده و مطابق سلیقه افراد نیست و حال پذیرایی آنها را بسیار شلوغ به نظر می رساند.

جنس چوبی که برای ساخت مبلمان استفاده می شود با هم متفاوت هستند ولی جنس چوب بعضی از مبلمان های سلطنتی زیبا و شیک از جنس چوب راش می باشد که دوام و استحکام بسیار بالایی نسبت به سایر چوب ها دارد.

اما بعضی از مبل های سلطنتی تاج ندارند و از ظاهری ساده و در عین حال بسیار زیبا برخوردار هستند و چنین مبلمانی باب میل کسانی هست که شلوغی مبلمان را دوست ندارند و یک مبل سلطنتی بسیار ساده را می پسندند.

مبل استیل چون ظاهری زیبا دارد و دارای منبت‌ کاری فراوانی می باشد بیشتر برای مراسم های رسمی و مهمانی‌ های خانوادگی مورد استفاده قرار می گیرد و تولید کنندگان این مبلمان ها از ظرافت خاصی روی این مبل ها کار کرده اند.

مبلمان سلطنتی و پر زرق و برق بیشتر برای خانه های بزرگ مناسب است و دکوراسیون منزل شما را خیلی زیبا و لوکس به نظر می رساند و زیبایی خانه شما را دوچندان می‌کند و طرفداران زیادی دارند.

در ساخت این مبلمان از پارچه های متفاوت و گران‌ قیمتی استفاده می‌ شود که جنس پارچه بعضی از این مبلمان ها مخمل، چرم ،کریستال و… است و هر کدام زیبایی خاصی به مبل می‌ دهند و قیمت هر کدام متفاوت است.

همچنین از ویژگی های دیگر مبلمان استیل می توان به پارچه ساده و یک رنگی که برای ساخت آنها استفاده می شود اشاره کرده یا اگر هم بخواهند از پارچه طرح دار استفاده کنند از طراحی خیلی ساده استفاده می شود و جنس چوبی که برای ساختن مبلمان استفاده می شود بیشتر چوب گردو است.

مبل استیل کلاسیک جدید

مبل استیل کلاسیک جدید همان طور که می‌ دانید در بیشتر خانه های ما ایرانیان از مبل های چوبی استفاده می شد ولی امروزه با تغییر در صنعت مبل سازی علاقه بیشتر مردم به سوی مبل استیل کلاسیک جدید یا به اصطلاح پایه استیل رفته است و بیشتر مردم چنین مبلمانی را خریداری می‌کنند که قیمت آن نسبت به مبل های قدیم گران تر است.

اگر قصد خرید مبل سلطنتی استیل را دارید فضای داخلی خانه و متراژ خانه را در نظر بگیرید چون این مبلمان ها مختص خانه های بزرگ می باشند و معمولاً ۹ نفر هستند و جای زیادی را می گیرند.

در قیمت انواع مبل استیل عوامل زیادی تاثیر گذار است که یکی از این عوامل نوع چوبی است که برای ساخت آن و همچنین روکش طلایی است که روی کار می کشند و از قیمت بسیار بسیار بالایی برخوردار است و همین عوامل در افزایش قیمت مبل نقش بسزایی دارند.

بعضی از تولید کنندگان مبل از پارچه ایرانی برای ساختن مبل استفاده می کنند و بعضی دیگر پارچه ترک، اختلاف قیمت زیادی بین آنها وجود دارد مبلی که از پارچه ترک برای آن استفاده شده باشد معمولاً گران تر از دیگر مبل ها می باشد.

در اینجا توصیه ی من به کسانی است که ناراحتی کمر دارند و از درد کمر رنج می برند و نشستن بر روی زمین برای آنها سخت است واذیت می شوند این است که حتما روی مبل بنشینند چون باعث می شود که به کمر آنها فشار زیادی وارد نشود و بهترین نوع مبل برای این عزیزان مبل راحتی است.

هم چنین شما عزیزانی که در خانه ی خود از مبلمان استیل استفاده می کنید توجه داشته باشید که هنگام تمیز کردن مبلمان از مواد شوینده ی شیمیایی به هیچ وجه استفاده نکنید چون این مواد باعث تغییر رنگ مبلمان می شود و ظاهری بد فرم به آنها می دهد.

مبل پایه فلزی محبوبیت زیادتری بین افراد جامعه دارد زیرا هم تمیز کردن آن راحت تر است و همچنین دوام این مبل ها نسبت به مبل های پایه چوبی بیشتر است ،طرفداران این مبل ها نسبت به مبل های چوبی هم بیشتر است.

مبل های فلزی به دلیل اینکه جابجایی آنها راحت تر است و برای تمیز کردن زیر این مبلمان ها مشکلی پیش نمی آید و چون پایه های آن ها بلند است به راحتی زیر آنها را تمیز می کنیم و همچنین می توانیم پایه های آن را با آب بشوییم و هیچ مشکلی برای مبل پیش نمی آید بسیار پر طرف دار هستند.

مبل های پایه چوبی هم به خاطر اینکه ممکن است از چوب خوب برای درست کردن آن استفاده نشده باشد با کوچکترین فشاری پایه های آن ها می شکند و یا تاب بر می دارد که در مقایسه با مبلمان پایه فلزی از کیفیت خوبی برخوردار نیستند و دوام خیلی کمتری دارند.

پس در این مطالب با انواع مبلمان پایه چوبی و همچنین پایه فلزی آشنا شدید و از فواید و مزایای آن هم تا حدودی آگاه شدید و شما دیگر خودتان می توانید بهترین نوع مبل را انتخاب کنید و از مزایای آن برخوردار شوید.

اگر می خواهید مبلمان شیک وبا قیمت مناسب خریداری کنید شما عزیزان می توانید به دو صورت آن را خریداری کنید، یک خرید آن به صورت حضوری است و شما با حضور در فروشگاه ها ی محل فروش مبلمان می توانید مبل مورد نظر خود را خریداری کنند و یا اگر برای شما عزیزان مقدور نیست که حضوری خرید کنید می توانید به صورت اینترنتی مبل مورد نظر خود را سفارش دهید و آن را درب منزل تحویل بگیرید و هزینه خرید اینترنتی برای شما کمتر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.