خرید مبل استیل پایه فلزی به قیمت استثنایی

در دنیای امروزی دکوراسیون، مبلمان با سبک های متفاوت طراحی و تولید شده و یکی از نمونه های تنوع آن پایه هایشان است . مبل استیل پایه فلزی نیز یکی مدل های موجود در بازار مبلمان است که بسیار پر طرفدار است. در نگاه اول به مبلمان پایه فلزی ، به نظر می رسد جنس کلاف مبل نیز فلزی است. اما این تصور درست نبوده و فقط پایه های فلزی هستند که به کلاف چوبی اتصال داده می شوند. خرید مبلمان پایه فلزی با قیمت مناسب و کیفیت عالی، توسط ما به صورت حضوری و اینترنتی در سراسر کشور انجام می گیرد.

خرید مبل استیل پایه فلزی به قیمت استثنایی

راهنمای انتخاب بهترین مبل استیل پایه فلزی

راهنمای انتخاب بهترین مبل استیل پایه فلزی در بین تمام مدل های مبلمان که توسط تولید کنندگان و طراحان مبل طراحی و تولید می شوند، می توان گفت مبل های راحتی طرفداران بیشتری دارند زیرا تنوع بالاتر، قیمت مناسب تر و ابعاد کوچکتری نسبت به سایر مبل ها دارند. با این وجود هنوز هم مبل های استیل یا سلطنتی و مدل های کلاسیک طرفداران خاص خودشان را دارند. بسیاری از افراد همچنان برای خانه‌ های مجلل و تشریفاتی خود از مبلمان استیل یا سلطنتی استفاده کرده و می توان گفت که این نوع مبلمان بهترین انتخاب برای استفاده در مراسم و مهمانی ها می باشد و جلوه ی خاصی به سالن پذیرایی شما می بخشد.

هنگامی که تصمیم می گیرید برای منزل خود مبلمان کلاسیک ایتالیایی خریداری کنید لازم است به نکاتی توجه داشته باشید تا خرید بهتری داشته باشید. اولین نکته ای که باید به آن توجه ‌کنید اندازه و ابعاد خانه و قسمتی است که مبلمان قرار است در آن قرار بگیرد. از آن جا که مبل های استیل اندازه ی بزرگ تری نسبت به سایر مبل ها دارند باید دقت کنید که این مبل ها را برای چه مکانی خریداری می‌ کنید و اگر منزلتان کوچک است سعی کنید از مبل های دیگری برای خانه خود استفاده کنید زیرا استفاده از مبل استیل باعث شلوغ تر به نظر رسیدن خانه می شود. علاوه بر در نظر گرفتن مساحت منزل از دیگر مواردی که باید به آن توجه کنید اندازه ی سقف است.

اگر ساکن منزلی هستید که سقف کوتاهی دارد مبلمان استیل انتخاب خوبی برای شما نخواهد بود چرا که این مبلمان تاج های نسبتا بلندی دارد که برای منازلی با سقف بلندتر مناسب است. بعد از در نظر گرفتن تمام فاکتور های ذکر شده می توانید یک خرید آگاهانه انجام داده و پس از آن نوبت آن است که این مبلمان را با اصول و قواعد مشخصی بچینید تا بهترین دکوراسیون را داشته باشید.

توجه داشته باشید بهتر است وقتی از این مبلمان استفاده می کنید وسیله های تزئینی دیگری اطراف آن قرار ندهید چرا که طرح های منبت کاری و ظریف کاری که روی این مبل ها وجود داردباعث می شود وجود تزئینات اضافی فضا را شلوغ تر نشان دهد و زیبایی چندانی نداشته باشد. حتی بهتر است در کنار مبل های استیل از فرش و پرده هایی که خیلی پر نقش و نگار هستند هم استفاده نکنید.

آمار خرید مبل استیل پایه فلزی

مبل استیل یا همان مبل پایه استیل مدرن یکی از زیبا ترین نمونه های مبلمان مورد استفاده در منازل و اماکن اداری است و نه تنها در ایران بلکه در همه ی نقاط جهان محبوب است. این نمونه مبل یکی از پر طرفدارترین نمونه های خریداری شده برای جهیزیه ی نو عروسان است، چرا که ظاهر زیبایی به منزل جدیدشان می بخشد. اما مبل استیل دقیقاً چیست و چرا استفاده از این نوع مبل به نوعی جایگاه ویژه ای در بین خانواده های ایرانی دارد؟ چرا از واژه سلطنتی برای تعریف این مبلمان استفاده می شود؟ این ها شاید سؤالاتی باشد که اکثر کاربران درباره مبلمان استیل داشته و قبل از خرید به دنبال رسیدن به پاسخ این سؤال ها هستند.

مبلمان استیل ظاهری شیک و جذابی دارند و مخصوص افراد خوش سلیقه هستند و علاوه بر زیبایی ظاهری مزایای دیگری نیز دارند. از دیگر ویژگی ‌های مبلمان استیل می‌ توان به استحکام و طول عمر بالا، راحت بودن مانند مبل های مدرن و راحتی و داشتن جلوه ی زیبا در سالن پذیرایی اشاره کرد. البته لازم به ذکر است مبل استیل قیمت بیشتری نسبت به سایر مبل ها دارد، چرا که در ساخت آن ها از استیل وارداتی و پارچه های مرغوب تری استفاده می شود.

مبلمان استیل ظاهری باشکوه دارند و برای فضا های رسمی مناسب می باشند. بهترین جنس برای تولید مبل های استیل پایه فلزی ، استیل های وارداتی گرید ۳۰۴ می باشد. پایه های فلزی متصل شده به کلاف های چوبی مبل، به شرط اتصال قوی مقاومت بسیار خوبی را ایجاد می کنند و شما به آسانی می توانید سالیان سال روی آن حساب کنید. پروفیل فولادی ، ورق های آهن ، لوله و استیل از متریالی هستند که در صنعت تولید پایه های فلزی مورد استفاده قرار می گیرند و پر استفاده ترین آنها پروفیل های فولادی هستند.

مشکلات خرید مبل استیل پایه فلزی

مشکلات خرید مبل استیل پایه فلزی با گسترش علم و تکنولوژی و پیشرفت صنعت چوب مدل های مختلف مبلمان تولید و روانه ی بازار می شوند. مدل های مبل ترک، راحتی، کلاسیک و مبل چستر ترک از دیگر نمونه های مبلمان تولیدی است که در این بین مبل استیل پایه فلزی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین طرح ها می باشد. این سبک از مدرن ترین طرح های مبلمان است که هم برای اماکن اداری و هم منازل مناسب است که خود انواع مختلف دارد از جمله این موارد می توان مبل های راحتی با پایه استیل، چستر، مدرن و ترک را نام برد که استفاده از هر کدام معایب و مزایای متعددی دارد.

همان طور که گفته شد مبلمان استیل حجم بسیار زیادی از فضای منزل را اشغال می کند و جای زیادی را در محیط خانه می گیرد پس بهتر است که برای پذیرایی و سالن های بسیار بزرگ از مبلمان استیل استفاده کنید که این مسئله می‌ تواند هم مزیت باشد و هم عیب. در صورتی که متراژ خانه شما بالاست و فضای خانه بزرگی دارید خیلی راحت می توانید حتی از مبل هشت نفره استیل استفاده کنید.

از معایب مبل برنز استیل پایه فلزی می توان به فلزی بودن آن اشاره نمود که ممکن است بعد از چند سال از رده خارج شود و به اصطلاح مد نباشد اما به دلیل استقبال همیشگی مردم و لوکس بودن ظاهر این مبل ها می توان با قاطعیت گفت این سبک از مبل ها جای خود را در بازار ایران پیدا کرده و احتمال منسوخ شدن آن پایین است. به طور کلی می توان چند دلیل برای نا مناسب بودن مبلمان استیل بیان کرد.

  • عدم تناسب اندازه ی مبل با مساحت محیط
  • پر نقش و نگار بودن بیش از حد
  • ابعاد بسیار بزرگ

نکات خرید مبل استیل از صفر تا صد

بارزترین ویژگی مبل های استیل که این مدل را از سایر نمونه ها متمایز می کند، این است که در ساختار این مبلمان چوب بسیار زیادی به کار رفته و به نوعی بیش ترین قسمت این مبلمان را چوب تشکیل می دهد و علاوه بر زیبایی ظاهری، جنس این چوب ها اهمیت بسیار زیادی دارد. چوب های مختلف شرایط ظاهری مختلفی داشته و منبت کاری هایی که بعضا روی آن ها انجام می شود را با کیفیت های مختلفی به نمایش می گذارد.

به همین دلیل لازم است وقتی قصد خرید مبل دارید حتما توجه داشته باشید که از چوبی در ساخت این مبل استفاده شده باشد که استحکام مناسبی داشته باشد. ممکن است دیده باشید که برخی از تولیدکنندگان به جای استفاده از چوب، مواد مصنوعی به جای آن استفاده می‌ کنند. علت اینکه برخی محصولات از نظر قیمت تفاوت بسیار فاحشی با سایر نمونه ها دارد این است که آنها از چوب با کیفیت استفاده نمی کنند و صرفاً از مواد مصنوعی استفاده می کنند. تنها راه تشخیص اینکه آیا مبل انتخابی شما از چوب ساخته شده یا از مواد مصنوعی وزن چوب است چرا که هر چقدر هم سعی کنند که جنس های تقلبی را با کیفیتی نزدیک به جنس های اصل درست کنند باز هم وزن چوب بیشتر از وزن مواد مصنوعی بوده و باید حتما پس از بررسی کلاف مبل خرید خود را انجام دهید.

روند ساخت مبلمان استیل در سال‌های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است. این پیشرفت تا حدی است که معماران و طراحان دکوراسیون اغلب از مبلمان استیل برای طرح‌ های دکور خود استفاده می‌ کنند. اولین مزیتی که خرید مبلمان استیل نسبت به سایر نمونه های مبل قابل ذکر است، استیلی بودن آن است. زیرا مبل استیل نسبت به دیگر مبلمان فلزی جنسی بادوام‌ تر و ظاهری زیباتر دارد.

همچنین برای خانه‌ های بزرگ، مبل استیل انتخاب مناسب تری به حساب می‌ آید. چرا که مبل استیل با داشتن قالبی بزرگ‌ تر، فضای بیشتری را اشغال می کند. همچنین مبلمان استیل برخلاف مبلمان چوبی در مقابل آتش مقاوم‌ تر بوده و در صورت بروز حادثه مشکل پیش آمده را بیشتر نمی کند. مبلمان استیل در برابر آب و هوای مرطوب و خشک بسیار مقاوم بوده و حالت و فرم خود را به آسانی از دست نمی‌ دهد. این مبلمان در انواع مختلف و در مدل‌های متنوع تولید و روانه بازار می‌ شود.

خرید مبل استیل ترک با بهترین کیفیت

خرید مبل استیل ترک با بهترین کیفیت مبلمان استیل یا سلطنتی بیشتر برای میهمانی ها و مراسم رسمی مورد استفاده قرار می‌ گیرد. تاج بالای مبلمان استیل، معمولا در وسط آن قرار گرفته و اغلب تولید کنندگان هنر منبت کاری را بر روی کل این قسمت اجرا می‌ کنند. مبلمان استیل در دو قالب هفت نفره و نه نفره تولید می‌ شوند که قالب نه نفره یک کاناپه سه نفره، چهار مبل تک نفره و دو صندلی میزبان و قالب هفت نفره یک کاناپه ی سه نفره، یک کاناپه ی دو نفره و دو مبل یک نفره را شامل می شود.

کلاف مبل استیل اغلب از چوب های گردو، راش و بلوط ساخته می شود و لازم است حتما چوب کلاف و نما در این مبل از یک نوع باشند. منبت کاری نیز در این مبل ها بسیار اهمیت دارند و از این رو لازم است دقت کنید که منبت کاری ها با هم هماهنگ بوده و در آن ها شکستگی وجود نداشته باشد. فوم مبل سلطنتی نیز باید از نوع فوم سرد باشد که قابلیت ارتجاعی بودن و مقاومت بالایی دارند. در نهایت بهتر است به نوع دوخت و جنس پارچه ی مبل نیز دقت کنید که تمیز و مرتب انجام شده باشد.

انتخاب یک فروشگاه که تمام موارد ذکر شده ی بالا را رعایت کند بسیار حائز اهمیت می باشد. فروشگاه اینترنتی ما انواع مبلمان استیل را برای انتخاب شما عرضه می کند و با قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول به شما تحویل می دهد. یکی از بهترین نمونه های مبلمان استیل، مبل استیل ترک است که کیفیت بسیار بالایی دارد و در فروشگاه ما موجود می باشد. اولین ویژگی مبل های استیل ترک منبت کاری های این نوع مبل است. منبت کاری های مبل های ترک عمئتا گل و مناظر طبیعی و یا اشکال حیوانات است. جالب است بدانید مبل های کلاسیک ترک نسبت به سایر نمونه های کلاسیک سبک تر بوده و به راحتی قابلیت جا به جایی دارند.

خرید مبل استیل راحتی جدید با حذف واسطه ها

دکوراسیون خانه یکی از مهم‌ ترین دل مشغولی‌ های بانوان است. از طرف دیگر، مبلمان به دلیل اندازه بزرگ و قرار گرفتن در بخش مرکزی خانه از اصلی‌ ترین اجزای دکوراسیون خانه، به حساب می‌ آیند. مبلمان مناسب می‌ تواند حس و رنگ و بوی خانه را تغییر دهند. همه ی ما دوست داریم پس از یک روز سخت کاری، بر روی مبل نشسته و استراحت کنیم اما جدا از بحث راحتی، مبلمان باید شیک و زیبا نیز باشد و همچنین باید دارای جنسی مرغوب و با کیفیت باشد، چون مبلمان از آن دسته خرید‌ هایی نیست که زود به زود بتوان آن را تغییر داد. مبلمان به طور کلی به سه دسته ی مبل استیل یا سلطنتی، مبل کلاسیک یا نیم‌ استیل و دسته ی آخر راحتی تقسیم می‌ شوند. مبلمان استیل طلایی، مبل استیل ترک و مبل استیل راحتی جدید از زیر گروه های سه دسته ی قبل می باشند.

خرید مبل استیل راحتی با روش اینترنتی یکی از روش های بسیار کاربردی است که به دلیل حذف واسطه های بین خریدار و فروشنده قیمت نهایی را برایتان بسیار پایین آورده و خیال شما را از بابت یک خرید با کیفیت آسوده می کند. محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی ما همگی توسط طراحان خوش ذوق و خلاق خود مجموعه مدل سازی شده، به تولید انبوه می رسند و سپس روانه ی بازار می شوند.

خرید مبلمان استیل طلایی به قیمت عمده

خرید مبلمان استیل طلایی به قیمت عمده کلیه مبل های موجود در سایت از بهترین متریال ها ساخته شده اند. برای سفارش این محصولات می توانید با همکاران متخصص ما مشورت کنید. در سایت برای شما امکان انتخاب رنگ و نوع پارچه نیز فراهم شده و علاوه بر آن می توانید به سادگی در زمان ثبت سفارش و پرداخت مبلغ زمان تحویل را مشخص کرده و سفارش خود را نهایی کنید. تمامی مبلمان ما با پلاستیک های حباب دار و کاملا محکم بسته بندی می شود و بدون آسیب دیدگی در سراسر ایران درب منزل به شما تحویل داده می شوند.

خرید رنگ طلایی مبلمان استیل که یکی از رنگ های پرطرفدار این مبلها است، با مناسب ترین قیمت توسط ما انجام می شود. چنان چه قصد خرید چنین مبلی را دارید فقط کافیست وارد سایت ما شده و کمی بچرخید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.