خرید مبل استیل لوکس با کیفیت بالا و تخفیف ویژه

مبلمان یکی از مهمترین اجزا دکوراسیون است که بیش از نیمی از زیبایی منزل به آن مرتبط می شود، در این مقاله راجب مبل استیل صحبت خواهیم کرد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید مبل استیل لوکس با کیفیت بالا و تخفیف ویژه

مبل استیل لوکس

مبل استیل لوکس در زبان انگلیسی به مبل های سلطنتی به خاطر لاکچری بودنشان استایل گفته می شود و واژه استایل در لحجه ما به ایرانی ها با استیل تبدیل شده است و به همین علت به مبلمان سلطنتی استیل نیز گفته می شود، مبل استیل یکی از انواع مبل ها است که بیشتر حالت رسمی دارد و به دلیل منبت کاری هایی که در آن شده است مبل راحتی نیست، این نوع مبل ها بهتر است در خانه هایی استفاده شود که متراژ سالن بالایی دارند زیرا اگر در فضاهای کوچک استفاده شوند نه تنها نمی توانند به زیبایی فضا کمک کنند بلکه محیط را شلوغ و کوچک تر از چیزی که هست نشان می دهند به قول معروف وصله ناجور برای آن محیط می شوند، همچنین متریال و پارچه استفاده شده در مبل های استیل نسبت به مبل های راحتی کیفیت بالاتری دارند و به همین علت قیمتشان نیز از مبل راحتی بالاتر است، مبل های استیل وزن سنگین تری نسبت به مبل های راحتی دارند.
مبل های استیل مدل های متفاوتی دارند و با طراحی های متفاوتی در بازار موجود هستند، در این مبل ها از چوب ها و پارچه های متفاوتی استفاده شده است که هر چه جنس چوب و پارچه با کیفیت تر باشد و همچنین طراحی آن ها زیبا تر باشد آن مبل لوکس تر به نظر می رسد.
در گذشته منبت کاری های روی چوب مبل های استیل بسیار سنگین و شلوغ بودند، اما امروزه با پیشرفت صنعت مد و طراحی این نوع مبلمان را با منبت کاری ساده تری تولید می کنند که باعث شیک تر شدن مبلمان می شود، اما دقت کنید که همچنان کنده کاری روی چوب مبل های استیل نسبت به مبل های کلاسیک شلوغ تر هستند.
در تهیه مبل های استیل نکته ای که بسیار حائز اهمیت است جنس پارچه است، جنس پارچه مبلی باید با کیفیت باشد و از تراکم نسبتا بالایی برخوردار باشد و همچنین این پارچه نباید پرز بدهد، پارچه مبلی که قرار است برای مبل استفاده شود باید کشسانی در حد صفر داشته باشد و در برابر پوسیدگی مقاوم باشد، نکته دیگر نیز این است که پارچه مبلی نباید لک را نشان دهد و همچنین شستشوی آسانی داشته باشد.
یکی از پارچه مبلی هایی که بسیار برای مبل های استیل استفاده می شود پارچه مخمل است، این نوع پارچه جزو پارچه های لوکس به حساب می آید و در رنگ بندی های مختلفی در بازار موجود است، نکته مهم این است که بهتر است این پارچه در مبل های استیل همراه با آستر کار شود تا کیفیت و عمر مبل ها بیشتر شود، همچنین از مزایای پارچه مخمل می توان به لوکس بودن آن اشاره کرد و از معایب آن می توان به شستشوی نسبتا دشوارش اشاره کرد.
چوب های متفاوتی برای تولید مبل استیل استفاده می شود که چوب گردو جزو یکی از چوب های با کیفیت است، بهتر است قبل از خرید مبل استیل نسبت به انواع چوب ها اطلاعات کسب کنید و نحوه تشخیص اصالت آن را بیاموزید، حتما دقت کنید که زمان تحویل گرفتن مبل ها تمام چوب ها را بررسی کنید تا ترکی نداشته باشد، همچنین بهتر است چوب مبل هایتان را بر حسب شرایط زندگی اتان انتخاب کنید مثل افرادی که در شمال کشور زندگی می کنند به دلیل رطوبت هوا اگر چوب مناسبی را انتخاب نکنند چوب رطوبت را به خود جذب می کند و مبل فرسوده می شود.
مبل های استیل بر خلاف مبل های راحتی همراه خودشان جلو مبلی و عسلی ست دارند و دیگر نیاز نیست بعد از خرید مبل به دنبال میز جلو مبلی باشید و این می تواند یکی از مزایای این مبل ها باشد.
دقت کنید که در هنگام انتخاب رنگ پارچه و رنگ چوب مبل ها باید علاوه بر این که با یکدیگر ست باشند با رنگ دکوراسیون منزل نیز ست شوند تا بتوانند زیبایی خودشان را به خوبی نمایش دهند، همچنین رنگ هایی مثل رنگ طلایی به علت این که جزو یکی از رنگ های بسیار لوکس محسوب می شود بهتر است در منزل از آن استفاده شود و برای محل کار از رنگ های خنثی تری استفاده شود.
علاوه بر ظاهر مبل ها متریال استفاده شده در داخل آن ها نیز بسیار مهم است، موادی که در نشمین مبل ها استفاده می شود در واقع میزان راحتی و عمر مبل را مشخص می کند، فوم سرد یکی از انواع متریالی است که برای مبل های استیل به کار می رود، برای نحوه تشخیص فوم سرد از فوم گرم به کارگاه بروید و قبل از روکش کردن مبل ها دستتان روی فوم فشار دهید در فوم سرد بلافاصله بعد از برداشتن دستتان رد دستتان از روی فوم محو می شود اما در فوم گرم اینگونه نیست، اگر دسترسی به کارگاه ندارید با خود مبل ها این آزمایش را انجام دهید و با چند بار نشستن و برخواستن از روی آن ها می توانید کیفیت فوم را تشخیص دهید.
در هنگام خرید مبل ها در فروشگاه سعی کنید کمی روی آن ها تکان تکان بخورید تا میزان تعادل و استقامت مبل ها را بسنجید اگر مبلی حالت لق زدگی داشت آن مبل بر خلاف ظاهر زیبایش باطن خوبی ندارد و از خرید آن جلوگیری کنید.
چینش مبل های استیل اغلب به صورت یک سه نفره، چهار تک نفره مهمان و دو صندلی میزبان می باشد که شما می توانید بر حسب سلیقه خودتان آن را تغییر دهید.

قیمت مبل استیل لوکس

قیمت مبل استیل لوکس

قیمت مبل های استیل بسته به متریال به کار رفته در آن ها و طراحی ای که دارند می تواند متفاوت باشد، همچنین برخی مبل ها وارداتی هستند که قیمت بالاتری نسبت به مبل های تولید داخل دارند، به هر حال برای اطلاع دقیق از قیمت ها بهتر است به بازار مراجعه کنید و یا از فروشگاه های اینترنتی از وضعیت قیمت ها مطلع شوید، اگر قصد خرید اینترنتی مبل را دارید حتما شرایط یک خرید مطمعن غیر حضوری را بی آموزید تا بعد از خرید دچار مشکل نشوید زیرا مبل ها از قیمت نسبتا بالایی برخوردار هستند و اگر دچار خرید اشتباه شوید جبران کردن خسارت وارده کمی دشوار خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.