تولید مبل استیل حصیری با به کارگیری بهترین مواد اولیه

مبل استیل که می تواند سبک خاصی را در دکوراسیون منزل ایجاد کند، دارای طرح ها و ریزه کاری های بسیاری است که معمولاً شامل خاتم کاری روی آنها می شود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

تولید مبل استیل حصیری با به کارگیری بهترین مواد اولیه

مبل استیل حصیری

مبل استیل حصیری ساختار مبل استیل بر خلاف نام این محصول به هیچ عنوان استیل نیست و تنها با این نام نامگذاری شده است، در ساختار مبل استیل از چوب و پارچه هایی استفاده شده که ظاهری رسمی دارند و وزن آن ها نسبت به مبل های معمولی سنگین تر است، ساختار این مبلمان کاملا استاندارد بوده و وزن بالایی را تحمل می کنند به همین دلیل جزء اجناس رسمی هستند که در ویلاهای بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند.

این نوع اجناس از جمله مبل هایی هستند که برای تولید خود از تزئینات زیادی استفاده می کنند و معمولاً به دست هنرمندان یا با استفاده از دستگاه های مخصوص منبت کاری می شوند به همین دلیل کاملا شیک و زیبا هستند.

در مبلمان استیل تنوع پارچه و چوب بسیار زیاد است و افراد می توانند با توجه به سبک دکوراسیون خود آن را انتخاب کنند، نوع چوبی که برای تولید این مبلمان استفاده می شود معمولا چوب گردو و راش است که بیشترین مقاومت را در برابر فشار و ضربه دارند.

این نوع اجناس دارای طراحی منحصر به فرد و ویژگی های متمایزی هستند که توسط بهترین تولیدکنندگان مبلمان طراحی و روانه بازار می شوند، به همین دلیل طرفداران زیادی دارند و فروش خوبی هم دارند. شاید یادگیری ساخت مبل استیل برای شما جالب باشد، در این قسمت مراحل تولید این محصول را به طور کلی معرفی می کنیم:

  • تولید مبل کلاف استیل: کلاف همان اسکلت مبل می باشد که بر اساس سایز و استانداردهای لازم برش داده می شود.
  • حکاکی روی بدنه: حکاکی روی مبل به دو صورت انجام می شود که به طور کلی قیمت و ارزش مبل را تغییر می دهد.
  • حکاکی با دست: در این روش تمام طرح ها با استفاده از هنر قلم زنی روی مبل حک می شود حکاکی با دست ارزش هنری و البته قیمت مبل را افزایش می دهد.
  • کنده کاری با دستگاه cnc: در این روش با استفاده از دستگاه های cnc روی مبل حکاکی می شود و هنر دست انسان در کار نیست، از مزایای این روش می توان به دقت و ظرافت بالا و همچنین سرعت بالای آن اشاره کرد.
  • رنگ آمیزی مبلمان: در این مرحله مبل با استفاده از روغن پولیش، کیلر سیلر، رنگ و پلی استر رنگ آمیزی می شود هر چه دقت و ظرافت و همچنین کیفیت مواد به کار رفته در رنگ آمیزی بیشتر باشد، بر قیمت و البته کیفیت و طول عمر مبل تاثیر می گذارد.
  • مهر زنی مبل استیل: شاید مهمترین مرحله در تولید مبلمان مرحله مهر زنی باشد زیرا ارتباط مستقیمی با چشم بیننده و خریدار دارد هر چه فردی که فرآیند مهر زنی را با دقت و ظرافت بیشتری انجام دهد، مبل استیل را زیباتر می کند، در این مرحله روکش مبلمان از پارچه مبلی انتخابی خریدار و همچنین اسفنج و فوم استفاده می شود، یادتان باشد استفاده صحیح از فوم و اسفنج در نتیجه کار بی تاثیر نیست و کاملا به تجربه و تخصص فرد بستگی دارد و یکی از نکات مهم خرید مبل استیل می باشد.

قیمت مبل استیل حصیری

قیمت مبل استیل حصیری مبلمان استیل از جمله کالاهایی است که عوامل مختلفی بر قیمت آن تأثیر می گذارد از جمله عوامل موثر بر قیمت مبل استیل حصیری، نوع چوبی است که برای تولید مبلمان استفاده می شود، نوع اصلی این مبل ها از چوب درجه یک می باشد، به همین دلیل استقامت و طول عمر آنها بالاست و این امر باعث می شود قیمت آنها نیز تغییر کند، بنابراین یکی از عواملی که در قیمت این محصول بسیار موثر است، پکیج مبلمان است.

انواع روکش مبل استیل به دلیل اینکه از پارچه های ابریشمی، مخملی و نقوشی ساخته شده اند، قیمت بالایی دارند، بنابراین می توان گفت یکی از عوامل دیگری که در قیمت مبل بسیار تاثیرگذار است، نوع پارچه های نفیس آن است که برای این منظور استفاده می شوند.

زیبایی مبلمان به سلیقه و علاقه مخاطب بستگی دارد اما یک سری استانداردها وجود دارد که باعث می شود یک مبل از نظر ظاهری مورد پسند مخاطب قرار گیرد و طرفداران بیشتری نسبت به مدل ها و سبک های دیگر داشته باشد:

ظرافت در ساخت و ساز: هر فردی با هر مقدار اطلاعاتی می تواند با مشاهده ظاهر مبل به میزان ظرافت و مقاومت پی ببرد، خوشبختانه این کار به مهارت خاصی نیاز ندارد و با نگاهی به دو محصول متفاوت و کمی دقت به چوب، نحوه برش، پارچه و جنس تا حدود زیادی متوجه تفاوت روش ساخت می شوید.

جنس بدنه مبل: این معیار بستگی به سلیقه مشتری دارد و باید از کیفیت و استحکام بالایی برخوردار باشد این موضوع برای خریدار مهم است، جنس بدنه مبل در انواع مختلفی مانند: چوبی، فرفورژه و پارچه های مختلف در بازار به چشم می خورد که هر کدام زیبایی منحصر به فردی دارند، برخی منبت کاری و برخی ساده و کلاسیک هستند که بنا به علاقه مشتری تولید و عرضه می شوند.

مدل و استایل آن: خوشبختانه در چندین سال متوالی طراحانی که در زمینه صنعت مبلمان فعال هستند بسیار قوی تر ظاهر شده اند به طوری که نمی توان از کنار هیچ مدل مبلمانی به راحتی عبور کرد، در گذشته مدل های سلطنتی که بیشتر رسمی بودند توجه بیشتری را به خود جلب کرده بودند اما در چند سال اخیر مدل های راحت و مدرن به دلیل راحتی توانسته اند خود را با قدرت جلوه دهند.

همکاران واحد فروش برای آن دسته از مشتریان محترمی که امکان حضور در فروشگاه را ندارند، راه های ارتباطی را در فضای مجازی و همچنین سایت اینترنتی راه اندازی کرده اند تا کلیه خریداران محترم از طریق آسان ترین راه امکان مشاهده مشخصات و تصاویر مبل های استیل موجود برای فروش و ثبت نام و پرداخت آنلاین سفارشات آنها از طریق سایت داشته باشند.

تلاش کارشناسان ما این است که تمامی محصولات به صورت حرفه ای بسته بندی و در اسرع وقت در تمامی نقاط کشور با 100% تضمین سلامت به دست خریداران عزیز برسد، شایان ذکر است ارائه مشاوره تخصصی در ساعات اداری از طریق تماس تلفنی و یا قسمت چت آنلاین در سایت امکان پذیر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.