خرید مستقیم مبل نیم استیل مدل ژوبین از بهترین فروشگاه ها

خرید مستقیم مبل نیمه استیل مدل ژوبین، به صورت اینترنتی از تولیدی ها و بصورت تک از مغازه ها و تولیدی های خرده فروش میسر است. همواره مبل در سراسر دنیا طرفداران بسیاری دارد و تنوع بالایی دارد، این حجم تنوع بلاشک منجر به پدید آمدن قیمت های متعددی در بازار می باشد. جهت خرید عمده بهترین مبل نیم استیل می توانید به صورت غیرحضوری اقدام به سفارش و خرید نمایید.

خرید مستقیم مبل نیم استیل مدل ژوبین از بهترین فروشگاه ها

صفر تا صد مراحل ساخت مبل نیمه استیل

صفر تا صد مراحل ساخت مبل نیمه استیل شاید برایتان جالب باشد که با نحوه ساخت مبل نیمه استیل آشنا شوید، در این بخش به صورت کلی مراحل تولید این محصول را معرفی می کنیم:

  • حکاکی روی بدنه: حکاکی روی مبل از دو طریق انجام شود که باعث تغییر قیمت و به طور کلی ارزش مبل می شود. حکاکی با دست: در این روش تمامی جکاکی ها با استفاده از هنر دست حکاکان روی مبل نقش می بندد. حکاکی دست ارزش هنری و البته قیمت تمام شده مبل را بالا می برد. حکاکی با دستگاه cnc: در این روش حکاکی ها با استفاده از دستگاه های سی ان سی روی مبل حک می شود و هنر دست انسان در آن دخیل نیست. از مزایای این روش می توان به دقت و ظرافت بالای و همچنین سرعت بالای آن اشاره کرد.
  • رنگ کردن مبلمان: در این مرحله با استفاده از روغن جلا، سیلر کیلر، رنگ و پلی استر عملیات رنگ آمیزی مبل انجام می شود. هرچقدر دقت و ظرافت و همچنین مواد استفاده شده در رنگ آمیزی کیفیت بالاتری داشته باشد، روی قیمت و البته کیفیت و طول عمر مبل تاثیرگذار هستند.

سپس نوبت برش و دوخت پارچه ها است. پارچه ها با بروز ترین چرخ های خیاطی دنیا دوخته میشوند. در آخر کوسن ها نیز با الیاف طبیعی پر شده و در جای خود قرار میگرند. به کار نبردن الیاف درست، باعث گلوله گلوله شدن داخل کوسن در آینده میشود. در نهایت به قسمت های چوبی جلا دهنده اضافه میشود تا، آن قسمت ها بدرخشند.

عرضه بدون واسطه مبل نیم استیل مدل ژوبین به تمام نقاط ایران

عرضه بدون واسطه مبل نیم استیل مدل ژوبین به تمام نقاط ایران یکی از محبوب ترین مبل های زیبا که این روزها در بازار کشورمان توجه بسیاری از مشتریان را به خود اختصاص داده است، مبل نیم استیل مدل ژوبین می باشد که یکی از برندهای مدرن امروزه می باشد. مجموعه اینترنتی ما یکی از بزرگترین مراکز عرضه بدون واسطه مبل مدل قایقی در ایران می باشد و بهترین نمونه های این محصول را با قیمت مناسب در دسترس مشتریان خویش قرار می دهد.

این روز ها عرضه بدون واسطه مبل رنگ چوب گردویی به شیوه های گوناگون و به صورت عمده و یا جزیی در سطح کشور در حال انجام می باشد که با توجه به کیفیت مرغوب و مدل شیک استقبال بسیار خوبی از خرید آن صورت می گیرد، همان طور که می‌دانید در خرید و فروش مستقیم و بدون واسطه به دلیل دخالت نداشتن واسطه ها قیمت پایین و مقرون به صرفه تر است و امروزه اکثر افراد این نوع خرید را ترجیح می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.