مرجع بزرگ خرید مبلمان استیل چوبی

مرجع بزرگ خرید مبلمان استیل چوبی با کیفیت ترین و مرغوب ترین نوع محصول را برای تمامی مشتریان آماده نموده است در هنگام تهیه و خرید مبلمان باید به نکات بسیار ویژه توجه داشته باشید، بهترین نوع مبل ها از جنس بدنه چوبی و همچنین پایه های استیل می باشند که مقاومت بسیار بالایی دارند البته نوع چوب به کار برده شده در فرآیند تولید مبل طلاکوب نیز بسیار حائز اهمیت می باشد. مرجع خرید مبل راحتی تخفیفات بسیار ویژه‌ای را برای مشتریان در نظر گرفته است و با توجه به نزدیک شدن به عید نوروز شما می توانید از این فرصت استفاده نموده و مبلمان پذیرایی را با قیمتی استثنایی از شرکت تولید کننده خریداری نمایید.

مرجع بزرگ خرید مبلمان استیل چوبی

آشنایی با تاریخچه ی تولید مبل در جهان

آشنایی با تاریخچه ی تولید مبل در جهان در زمان گذشته استفاده از انواع مبلمان فقط مخصوص طبقه های بالای جامعه و همچنین تمامی اشراف ها بود، تقریبا می توان گفت اصیل ترین مبل ها مربوط به کشور مصر می باشد که بزرگترین تاجران در منازل خود و همچنین محیط های کاری از انواع مبلمان ویژه استفاده می نموده اند.

با توجه به کیفیت بالا و همچنین زیبایی ظاهری فروش و تولید مبلمان در سراسر کشور ها رونق زیادی گرفته است و طبق پژوهش‌های انجام شده تاریخچه مبلمان در کشورهای اروپایی مربوط به کشور انگلستان می باشد که انواع مبلمان را در مدل های مختلف و متنوع استفاده می نموده اند.

جالب است بدانید که در زمان گذشته در فرآیند تولید مبل در جهان عموما از روکش های قرمز و همچنین زرشکی استفاده می شده و همچنین برای زیبایی ظاهری مبل ها انواع برش کاری بر روی چوب با استفاده از نیروی دست ایجاد می شد.

با گذشت چندین سال هنوز طرفداران مخصوص به خود را دارد امروزه نیز شما شاهد انواع مبلمان سلطنتی در رنگبندی ها و مدل های مختلف خواهید بود.

پایه و اساس تمامی مبلمان ها به یک روش بوده البته این موضوع را در نظر بگیرید که مبل های قدیمی عموما استحکام بالاتری داشت، زیرا در زمان گذشته در فرآیند تولید محصولات از هیچگونه مواد بی‌کیفیتی استفاده نمی‌شود.

تمامی کشورها در فرآیند تولید آن از چوب درختان بسیار مقاوم و مستحکم استفاده می نموده اند در کشور ایران نیز از زمان قدیم برای تولید انواع مبلمان از چوب درختان راش و بلوط استفاده می‌شده است.

مستحکم ترین نوع مبلمان پذیرایی تولید شده از جنس درختان بلوط و راش می باشد، البته این موضوع را نیز باید در نظر بگیرید که قیمت چوب درختان بسیار بالا بوده و همین موضوع باعث افزایش قیمت فروش مبلمان در کشور نیز می باشد، اما شما در هنگام تهیه و خرید هیچگاه نباید کیفیت را فدای قیمت نمایید.

صفر تا صد صادرات مبلمان از ایران

صفر تا صد صادرات مبلمان از ایران ایران یکی از بزرگترین مراکز تولید کننده چوب می‌باشد در توانسته است با به کارگیری چوب درختان طبیعی انواع مبلمان و همچنین میزهای ناهار خوری جدید و مدرن را تولید و کیفیت این محصولات نیز مورد استقبال کشورهای همسایه قرار گرفته است و سالیانه تعداد بالایی از مبلمان ایرانی به کشورهای دیگر صادر می شود.

در سراسر دنیا تمامی کشورها به دنبال تولید محصولات با کیفیت و مرغوب می باشند تا بتوانند در زمینه صادرات نیز نسبت به رقیبان خود پیشی بگیرد، مبلمان ایرانی کیفیت بسیار عالی و منحصر به فردی دارند و حتی نسبت به رقیبان خارجی نیز توانستیم رضایت مشتریان بیشتری را جلب نماییم.

صادرات مبل ایرانی چندین سال رونق گرفته است و صادرات مبل در این مجموعه از طریق راه های آبی و همچنین راه های زمینی صورت می‌گیرد، ما سعی می نماییم در زمینه صادرات از انواع بسته بندی های مخصوص و مستحکم برای مبل استفاده نماییم تا در زمینه حمل و نقل و جابجایی نیز کیفیت چوب و روکش مبل هیچگونه تغییری نکند.

راهنمای انتخاب بهترین نوع مبلمان برای منزل

راهنمای انتخاب بهترین نوع مبلمان برای منزل انتخاب مبل زیبا برای پذیرایی منزل اهمیت زیادی دارد به طور کلی انواع مبلمان به چند دسته تقسیم می شوند که شما می توانید متناسب با سلیقه و نیاز خود آن را خریداری کنید، تقریبا می‌توان گفت بازار فروش مبل در سراسر کشور رونق گرفته و البته تهیه و خرید این محصولات به صورت مستقیم از کارخانه تولیدی سبب می‌شود تا این محصول را با قیمتی مقرون به صرفه تر خریداری کنید؛

  • در هنگام انتخاب مبلمان ابتدا باید متراژ فضای خود را در نظر بگیرید به طور کلی اگر شما فضای بزرگی ندارید و فقط می‌توان از یک مدل مبل استفاده کنید بهتر است از انواع موهای نیمه راحتی به دست انواع موبایل نیمه راحتی را انتخاب نمایید برای استفاده روزمره بسیار با کیفیت بوده و همچنین برای پذیرایی در برابر مهمان ها نیست زیبایی ظاهری منحصر به فرد دارد و شما می توانید با پرداخت یک هزینه بهترینم را خریداری کنید.
  • اگر فضای اتاق نشیمن منازل بسیار بزرگ می باشد می توانید از ۲ الی ۳ مدل مبل در کنار یکدیگر استفاده کنید مدل های مبل می تواند متفاوت باشد، البته شما سعی کنید در هنگام خرید رنگ بندی این محصولات را در یک طیف رنگی نزدیک به یکدیگر خریداری کنید زیباترین و شیک ترین مبل ها که برای منازل بزرگ کاربرد بسیار زیادی دارد انواع مبل مدرن کلاسیک می باشد.
  • شما می توانید با تهیه و انتخاب مبل در رنگ بندی های مناسب زیبایی ظاهری منازل خود را افزایش بدهید طراحان دکوراسیون بر این باور می باشند که هرچه محیط منزل کوچکتر باشد، باید از انواع مبلمان رنگ روشن استفاده کنید تا با ایجاد خطای دید باعث زیباتر شدن و همچنین بزرگتر دیده شدن فضای منزل بشوید.

مراکز تولید مبلمان استیل چوبی عمده

مراکز تولید مبلمان استیل چوبی عمده بزرگترین مراکز تولیدی مبلمان استیل برای تامین نیاز بازار داخلی این محصولات را به صورت انبوه و عمده تولید می نمایند البته در نظر گرفتن زیبایی ظاهری و همچنین ارائه مبلمان متناسب با هر فصل نیز اهمیت بسیار زیادی دارد.

ما در فرایند تولید از بهترین طراحان دکوراسیون در فرآیند ارائه مبلمان استفاده می نماییم و همین موضوع سبب شده است که ما به عنوان بزرگترین مرکز تولید کننده شناخته بشویم، ارائه مبل با تضمین کیفیت می باشد.

دسترسی داشتن به صورت مستقیم به مرکز تولیدی مبلمان استیل چوبی سبب می‌شود که مبل مد نظر خود را به صورت مستقیم و با قیمت تولیدی خریداری نمایید از این رو ما برای دسترسی آسان به تمامی مشتریان فروشگاه های اینترنتی را ایجاد نموده ایم و همچنین مدل های جدید مبل تولید شده نیز در وبسایت قرار میگیرد که تمامی مشتریان در سراسر کشور می توانند با استفاده از گوشی تلفن همراه بدون اتلاف وقت نیز به کاتالوگ دسترسی داشته باشند.

137

  1. سلام وقت بخیر من از این سایت مبلمان استیل چوبی خریداری کرده ام و چون از نظر کیفیت عالی و از نظر قیمت مناسبی دارد به شما توصیه می کنم از این سایت مبلمان استیل چوبی خریداری کنید.

  2. امروزه مبل یکی از کالاهای اساسی محسوب می‌شود که دارای تنوع بیشماری بوده و مبلمان استیل چوبی، از مدل‌های پرطرفدار و بسیار شیک هستند که هر خانواده متناسب با دکوراسیون داخلی منزل خود، می‌تواند نمونه دلخواه را انتخاب و خریداری نماید. انواع مبلمان استاندارد چوبی که در این مجموعه وجود آرد از نوع زیبا و چشم نوازی است که قطعا هر سلیقه ای را راضی نگه می‌دارد.

    • سلام و عرض ادب واحترام مبل استیل چوبی به دلیل زیبایی منحصر به فردی که دارد همیشه انتخاب اول است که این نوع مبلمان استحکام زیادی دارند و برای دکوراسیون خانه بسیار شکیل و مشتری پسند هستند.

  3. سلام. این مبل ها زیبا هستند اما سلیفه ی من نیست به نظرم فضای زیادی اشغال می کنند. ممنونم. موفق باشید

  4. سلام مبلمان چوبی طرح و رنگ بسیار عالی دارندبرازنده هر خانه ای هستن افتخار میکنیم که توکشورخودمون بهترازجنسهای خارجی تولید میشه خسته نباشید

  5. سلام خسته نباشید خدمت شما لطفا بفرمایید نحوه ارسال به چه صورت است ممنون میشم زودتر پاسخ بدهید با تشکر

  6. سلام خسته نباشید. مبلمان استیل چوبی چقد شیک و زیبا خونه با این مبل ها خیلی زیبا میشه

  7. سلام رنگ و کیفیت کارهاتون بسیار عالیه و بسیار زیباست قیمت کارهای قابل مقایسه با بیرون نی متشکرم از محصولات زیباتون

  8. سلام وقتتون بخیر مبل ۱۲ نفره پنجه شیری قیمتش چند هست؟رنگبندی هم داره؟
    عکس آخر مبلمان استیل چوبی قیمتش چنده؟

    • سلام خانم موسوی عزیز
      برای دریافت پاسخ سوال خود فرم داخل سایت راپر کنید تا مشاوران ما برای راهنمایی با شما تماس بگیرند.

  9. سلام و وقت بخیر
    در میان انواع و اقسام گوناگون مبلمان، مبل استیل چوبی در مقایسه با سایر مبل ها شیک تر و مقاوم تر است و به خاطر استفاده بیشتر چوب در آن مستحکم و با دوام است و عمر بیشتری و بهتری می کند. مجموعه نوبل با وجود نمایشگاه و فروشگاه بزرگ خود، از طریق سایت و به صورت اینترنتی هم محصولات و کالاهای خود را در معرض نمایش عموم قرار می دهد تا مشتریان خریدی امن و راحت و بی واسطه ای را تجربه کنند.فقط چوب به کار رفته در این نوع مبلمان چه نوع چوبی است؟ و آیا در مناطق شمالی کشور ماندگاری دارد و مقاوم می باشد؟

    • سلام خانم اصغری عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  10. سلام من برای جهازم میخوام از سایت شما مبل خریداری کنم میخواستم بدونم چجوری ارسال میشه؟ آسیب نمیبینه تو مسیر؟

    • سلام خانم عقیلی عزیز
      برای دریافت پاسخ سوال خود لطفا فرم داخل سایت را پر کنید تا مشاوران برای راهنمایی با شما تماس حاصل نمایند.

  11. سلام خسته نباشید
    با اینکه قدمت زیادی در تولید مبل نداریم اما مبل ایرانی از کیفیت بالایی برخوردار است

  12. سلام خسته نباشید
    در چه مقدار حجم خرید تخفیف هم شامل ما می شود؟ ممنون از شما

    • سلام جناب تاجریان عزیز
      برای دریافت پاسخ سوال خود فرم داخل سایت را پر کنید مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت

  13. سلام و خدا قوت
    خیلی ممنون از مبل های با کیفیتی که برام ارسال کردید

  14. سلام خسته نباشید
    مبل هاتون زیبا و شیک هستن و به هر دکوراسیونی ست میشن

  15. سلام مطالب سایت را خواندم بسیار مفید بود در ضمن رنگ و کیفیت بسیار عالی بود. ممنون از شما

  16. سلام وقت بخیر.مبلهای استیل چوبی به خاطر اینکه فضای زیادی اشغال می‌کنند برای خانه هایی که بزرگ هستند خیلی خوبه برای خونه های کوچیک مناسب نیست.ولی این مبلها جنس و کیفیت خیلی خوبی دارند و از لحاظ قیمت هم مناسب‌تر هستند

  17. سلام … عرضه مستقیم با حذف دلالان از چرخه زنجیره تامین تا مصرف کننده نهایی موجب کاهش قیمت خواهد شد. با سپاس

  18. سلام این نوع مبلمان چوبی هم بسیار زیبا و شکیل هستند هم محکم و دوام بالایی دارند

  19. سلام. از طریق این سایت از محصولات ارائه شده خرید کردم .از کیفیت بی نظیر و پشتیبانی مشتری بی نهایت لذت بردم ومحصولی دقیقا مطابق با استاندارد مورد نظرم به دستم رسید. به شما هم توصیه می کنم از طریق این سایت محصولات مورد نظرتون رو تهیه کنید .

  20. سلام
    ممنون از اطلاعات مفیدی که در سایت قرار دادید

  21. سلام .وقت بخیر .مبلهای استیل چوبی که در این سایت وجود داره بسیار زیبا وبا کیفیت هست .طرح ورنگشونم متفاوته وتنوع زیادی هم داره

  22. مبل نقش اساسی در چیدمان خونه داره و به نظرم جزو کالاهای اساسی هر منزل به حساب میاد، آیا حضوری هم میتونیم از کارهاتون دیدن کنیم؟

    • سلام خانم کتابی عزیز
      برای هماهنگی جهت خرید حضوری لطفا فرم موجود در سایت را پر نمائید تا همکاران هماهنگی های لازم را انجام دهند.

  23. یکی دیگر از انواع مبل های بازار این نوع هست که در بازار از این نوع بشدت استقبال میشه و باز هم این نوع را بصورت آنلاین و قیمتی بسیار باورنکردنی را از این سایت بخرید .

  24. سلام این مبل ها خیلی عالین واستحکام بالایی دارند وخیلی زیبا وبا کیفیت هستن توصیه می کنم شما هم از این محصول استفاده کنید ممنون

  25. طرح های مبل استیل هاتون خیلی زیبا و به روز هستند برای دیدن رنگ پارچه و چوب میخواستم راهنماییم کنید

  26. سوالی که از خدمتتون داشتم این بود که ایا صادرات این محصولات راهم دارید یا خیر اگر دارین شرایط ارسالتون به چه صورت

    • سلام جناب باقری عزیز
      برای دریافت راهنمایی فرم داخل سایت را پر کنید تا مشاوران با شما تماس بگیرند.

  27. محصولات شما بیمه حمل بار داره میخوام مطمئن بشم بد سفارش بدیم

  28. با سلام قیمت مبلمان این سایت بسیار مناسبه و همچنین کیفیت محصولاتشون واقعا عالیه توصیه می کنم خرید کنید

  29. سلام به همه دوستان پیشنهاد میکنم حداقل یک بار از این سایت خرید کنند تا متوجه محصول بینظیرشون بشوند.

  30. سلام خسته نباشید خیلی ممنون از سایت عالیتون من واقعا عاشق مبل هاتون شدم و سایت خوبتون رو به دوستانم معرفی میکنم

  31. مستحکم ترین نوع مبلمان پذیرایی تولید شده از جنس درختان بلوط و راش می باشد، البته این موضوع را نیز باید در نظر بگیرید که قیمت چوب این درختان بسیار بالا بوده و همین موضوع باعث افزایش قیمت مبل های تولید شده با این نوع چوب ها می شود.

  32. سلام و عرض ادب خدمت شما. یکی از زیباترین ،شکیل ترین و لوکس ترین مبلمانی که من تا به امروز دیدم ،همین مبلمان های استیل چوبی می باشند. این مبلمان ها با اینهمه زیبایی و تنوعی که دارند ،راه را برای انتخاب هر سلیقه ای باز میگذارند. کیفیت این مبل ها و زیبایی انها واقعا چشمگیر است.این مبل ها بدلیل زیبایی و مرغوبیت در بازارهای صادراتی هم از جایگاه ویژه ای برخوردارند. سپاس بخاطر ارائه این مبل های استیل چوبی بسیار زیبا و مرغوب.

  33. سلام در تولیدات خود از مبل قالی هم استفاده کنید عالی فکر میکنم مشتری خوبی داشته باشه

  34. سلام خدمت آرادی های عزیز
    مرجع بزرگ خرید مبلمان استیل چوبی با کیفیت ترین و مرغوب ترین نوع محصول را برای تمامی مشتریان آماده نموده است 
    شما عزیزان میتوانید به سایت آرادبرندنیگ مراجعه کنید و مبل مورد دلخواه خود را سفارش دهید .

  35. سلام تولید کننده گرامی از اینکه تلاش میکنید مبلمان شیک و با کیفیت تولید کنید و با کشور ترکیه که قطب تولید مبل رقابت میکنید احساس غرور میکنم

  36. مبلمان استیل برای خونه های بزرگ عالیه مخصوصا اگر استحکام خوبی داشته باشد طرح های این سایت خیلی متنوع هستند

  37. سلاو وقت بخیر آیا مبل استیل چوبی مشتری زیادی دارد آیا به خارج از کشور صادر می شود

  38. سلام وقت بخیر.مبل های استیل چوبی رو توی سایت دیدم به شهرستان ها هم ارسال می کنید قیمتش رو هم تو سایت بذارید ممنون.

  39. سلام و خدا قوت به دستان هنرمند
    ممنون از سایت خوبتون،این مبل ها خیلی زیبا و باکیفیت هستند

  40. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما و همکاران محترمتون در گروه بازرگانی نوبل از مطالب مفید و با ارزش سایت کمال تشکر را دارم اطلاعات خیلی خوبی را در زمینه مبل ارائه دادین قصد خرید از مجموعه شما را دارم ممنون میشم که راهنمایی بفرمایید برای خرید یک مبل استیل چوبی خوب چه چیزهایی را باید مد نظر قرار بدیم و چه نوع پارچه چه نوع چوب و چه فوم سردب بهترین هستش ؟

    • سلام خانم منصوره عزیز
      برای دریافت پاسخ سوالات خود لطفا فرم داخل سایت را پر کنید تا مشاوران با شما تماس بگیرند.

  41. سلام وقتتون بخیر
    آیا شما فروش حضوری هم دارین یا فقط اینترنتیه؟؟

    • سلام پریسا عزیز
      بله شما میتوانید برای هماهنگی جهت خرید حضوری لطفا فرم موجود در سایت را پر نمائید تا همکاران هماهنگی های لازم را انجام دهند.

  42. سلام
    مبل های استیلتون بسیار زیبا هستند و لی من به شخصه ترجیح میدم که مبل استیل ذو از پایه و اساسش خودم سفارش بدم
    یعنی اسکلت خامش رو بگیرم بدم درست کنن

  43. با عرض سلام مبلمان این سایت طرح و رنگ های زیادی دارند تصمیم دارم از این سایت مبل سفارش بدم

  44. من چندین سال پیش خرید کردم ازتون با قیمت بسیار منصفانه و کیفیت بسیار بالا اما چند روزه پیش به دلیل اینکه دیزاین و تم خونم رو عوض کردم اینهارو تونسم با قیمت خیلی خیلی بالا بفروشم .
    من استحکامشون رو خیلی دوست داشتم تقریبا میشه گفت هرروز میخابم روش ولی بازم دسته هاش اصلا خم نشده و هیچ جاش شکستگی پیدا نشده.
    ممنون

  45. سلام وقت بخیر. مبل استیل یک نوع مبل سلطنتی به شمار می آید که بسیار طرح های به روز دارند.

  46. سلام وقت بخیر
    مبل استیل چوبی خیلی زیباست
    وبا کیفت لذت بردم تماشا کردم

  47. با سلام و خسته نباشید ،من میخواستم مبل سفارش بدم ،شما کاتولگ دارید؟امکان دیدن مدل ها و طرح های دیگه هم هست؟شما تو چه شهرهایی نمایندگی فروش دارید؟خرید اینترنتی چند روزه به دستم میرسه؟هزینه ارسال بعهده مشتری هستش؟ممنون میشم تو این زمینه من رو راهنمایی کنید و به سوالاتم پاسخ دهید

  48. مبل استیل چوبی ،مبلمان برای خاص پسندان است.مبل استیل همان مبل سلطنتی است. در زبان انگلیسی برای تعریف این گونه مبل ها به خاطر ظاهر جذاب و شیکی که دارند کلمه استایل به کار می رود. قیمت مبلمان استیل چند برابر مبل های راحتی است چون در ساخت آنها از چوب طبیعی و باکیفیت و پارچه های مرغوب استفاده می شود.استحکام و عمر مبل های استیل خیلی بیشتر از مبل های مدرن و راحتی است.
    مبلمان استیل در سالن پذیرایی بزرگ جلوه بیشتری دارد.

  49. درود و احترام. امروزه مبلمان استیل چوبی بسیار ترند شده و انتخاب هر با سلیقه ای به شمار می‌رود. از گروه بازرگانی نوبل بسیار تشکر میکنم که این سایت را طراحی کرده اند تا خریداران به راحتی با مبلمان آشنایی پیدا کنند و انتخابی آسان داشته باشند. خدا قوت

  50. سلام وقت بخیر سوالم این است که آیا فروش حضوری وشرایطی هم دارید؟ممنون موفق وپیروزباشید

    • سلام کاربر گرامی
      برای هماهنگی جهت خرید حضوری لطفا فرم موجود در سایت را پر نمائید تا همکاران هماهنگی های لازم را انجام دهند.

  51. سلام خسته نباشید
    مبلهای چوبی دارای چه جنسی هستند؟ و از چه پارچه‌هایی برای تولید استفاده شده؟

    • سلام جناب علی نژاد عزیز
      لطفا برای دریافت پاسخ سوالات خود فرم داخل سایت را پر کنید مشاوران ما برای راهنمایی با شما تماس خواهند گرفت.

  52. سلام وقت بخیر. جنس پارچه ی مبل استیل چیست؟ لطفا پاسخ دهید باتشکر.

    • سلام مهدی عزیز
      برای دریافت پاسخ سوال خود فرم داخل سایت را پر کنید مشاوران در اسرع وقت با شما تماس میگیرند.

  53. سلام وقت به خیر
    من از این محصول خرید کردم وخیلی راضی هستم به شما هم توصیه میکنم از این سایت خرید کنید

  54. سلام این مبل های استیل چوبی از بهترین استانداردهای جهانی ساخته شدن و واقعا مبلهای جهانی و صادراتی حساب میشن

  55. سلام روز بخیر خسته نباشید .
    در تولید مبل های استیل چوبی از چه پارچه هایی استفاده می شود ؟

    • سلام خانم فاطمه عزیز
      برای دریافت پاسخ سوالات خود فرم داخل سایت را پر کنید تا مشاوران با شما تماس بگیرند.

  56. درودبر شما
    نوع مبلمان پذیرایی باید بسیار محکم تولید شده باشه و خدا رو شکر این مبلمان ها از جنس درختان بلوط و راش تولید شده اند که البته این موضوع باید مورد توجه باشه که قیمت چوب این درختان بسیار گران بوده و همین موضوع باعث افزایش قیمت فروش مبلمان در کشور نیز شده است، ولی میدانید که کار درست اینه که شما در هنگام خرید هرگز کیفیت رو نباید فدای قیمتش کرد

  57. سلام وقتتون بخیر.
    مبلمان استیل چوبی امروزه نقش پر رنگی در دکوراسیون منازل به ویژه منازلی با متراژ بالا دارد. از این رو انتخاب مبلمان با کیفیت و مستحکم سبب می شود که علاوه بر زیبایی ای که برای فضا ایجاد می کند جلو صرف هزینه های چند باره را بگیرد. از آنجایی که معمولا خریداران اطلاعات کاملی از نحوه تشخیص مبل خوب و با کیفیت از نمونه های ضعیف ندارند انتخاب یک مشاور و راهنما می تواند شرایط مطلوبی را فراهم سازد تا با خیال آسوده تر خرید کرد و گروه بازرگانی نوبل رسالت خودشون رو در این زمینه به درستی انجام دادند، و دلسوزانه بنده را راهنمایی کردند.
    ممنون

  58. برای استفاده از این مبلهای استیل چوبی که فضای زیادی رو اشغال میکنند باید حال خونه خیلی بزرگ باشه و این خوب نیست بنظر من ولی بسیار زیبا هستند.

  59. سلام روز بخیر
    خسته نباشید
    سرویس مبلمان استیل چوبی که ارسال کردید خوب نیست.
    جنس چوبش و رنگش با چیزی که نشان دادید خیلی تفاوت داره
    مرجوع میکنم و یه جنس خوب ارسال کنید.
    ممنونم

  60. سلام و روز بخیر خسته نباشید
    تشکر ویژه دارم از کسانی که در تولید این مبل تا نقش داشتند خیلی خوشگلن خیلی دوسشون دارم ممنونم

  61. قبلا من از مجموعه شما خرید داشتم و از اینکه کارمنداتون در ارسال محصول پی گیری و دقت لازم رو داشتن بی نهایت سپاسگزارم.من قبلا با شرکت های دیگه کار کردم و سفارشات رو بسیار بی نظم و بی دقت ارسال میکردن مبلی رو که من اصلا سفارش نداده بودم رو میدیدم برام ارسال کردن ولی شرکت شما بی نهایت منظم و با دقت عمل کردن در ارسال و من خیلی خوشم اومد از مدیریت قوی مجموعتون سپاسگزارم از مدیریت مجموعه

  62. سلام. وقتتون بخیر. لازم دونستم همینجا تشکر کنم از مجموعه خوب نوبل بخاطر تولید مبل های عالی

  63. از بسته بندی محصولتون خیلی راضی بودم و سالم به دستم رسید ممنون

  64. سلام، خسته نباشید
    شما فقط با مراکز فروش همکاری می کنید یا برای خانه هم می توانین به شما سفارش دهیم؟

    • سلام کاربر گرامی
      در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  65. اگه امکان داره عکسای محصولات خودتون رو بیشتر بذارین تا ما بتونیم راحت تر انتخاب کنیم ممنونم.

  66. با سلام و خدا قوت به شما ممنون از زحماتتون بسیار سایت خوبی دارید محصول شما به دستم رسید واقعا عالی بود.

  67. سایتتون خیلی خوبه هم به شکل تخصصی کار میکنید و هم تنوع دارین تو محصولاتتون
    مشتاق شدم خریدم رو از سایت شما انجام بدم وخودم انتخابم همین مبل استیله

  68. علاوه بر طراحی زیبا، بسیار مستحکمه و کیفیت چوب و رویه بالایی داره، خریدش و پیشنهاد می کنم.

  69. سلام وقت بخیر
    ممنون میشم شرایط فروش و نحوه ی ارسال و لیست قیمت رو بفرمایید

  70. مستحکم ترین نوع مبلمان پذیرایی تولید شده از جنس درختان بلوط و راش می باشد.

  71. باسلام خدمت شما ببخشید قیمت مبلمان استیل چوبی رو میفرمایین کجا میتونم طرح بیشتر از کار رو ببینم؟آیا به صورت شرایطی هم کار میکنین؟

  72. سلام روز بخیر
    مبلمان استیل کلا اگر هر شخصی میتونم برای منزلش تهیه کنه بهتره از نداشتش،بل توجه به اینکه الان مد شده همه یک دست مبلمان دارند اما مبلمان استیل به شیکی و زیبایی منزل خیلی جوه خوبی میده و مخصوصاً طلاکوب و زر بافت باشه. سپاس از مجموعه خوب

  73. از سایت و نحوه ی پاسخگویی کارشناس ها خیلی راضی بودم. انشاالله که محصول ها زود به دستمون میرسه. خسته نباشید

  74. سلام. ممنونم از نحوه ی برخورد و راهنمایی مشاوران شما. خسته نباشید

  75. من به همه توصیه میکنم مبلمان و محصولات چوبی رو از سایت ها و فروشگاه هایی که به صورت تخصصی روی این محصول کار میکنن خریداری کنن

  76. سلام وقت بخیر
    از آنجایی که مبلمان استیل چوبی یکی از بهترین و شیک ترین مبلمان هستند از لحاظ قیمتی هم نسبت به دیگر مدل ها گران تر هستند.

  77. سلام وقت بخیر امکان اینکه در صورت عدم رضایت بتوانم محصول را مرجوع کنم وجود دارد یا خیر؟

  78. واقعا خیلی زیبا و متنوع هستند بسیار زیبا و عالی ممنون از سایت عالی و تیم عالیتون . ممنونم .

  79. سلام وقت بخیر
    مبلمان استیل چوبی دوام و مقاومت خوبی داره و طرح های زیبا و جذاب برای انواع سلیقه ها رو داره. خریدش رو پیشنهاد میکنم

  80. چرا اینقدر محصولتون دیر به دستم رسید کسی نیست پیگیری کنه

  81. سلام خدا قوت ممنون از عوامل این مجموعه من برای جهیزیه یک ست مبل سلطنتی سفارش دادم واقعا از جنس و مدل و همین طور قیمت راضی بودم قیمت مناسبی نسبت به مغازه های بیرون داشتند و کیفیت بالا ی محصولات باعث شد چند تا از دوستان هم ادرس این سایت را از من بگیرید ممنون از لطفتون

  82. سلام و عرض ادب از این سایت مبل استیل خریداری کردم همه چی عالی بود هم کیفیت محصول هم زمان حمل و نقل.ممنونم از سایت خوبتون

  83. مبل استیل چوبی بسیار با کیفیت و با دوام هستش

  84. به عنوان بزرگترین تولید کننده مبل هاتون خیلی شیک هستند و با هر دکوراسیونی سازگارند . من برای منزل تهیه کردم همسرم خیلی خوشحال شدند

  85. سلام و عرض ادب و احترام
    من برای شهرستان میخواستم خرید کنم .لطف میکنید راهنماییم کنید .ممنونم از سایت خوب شما .موفق باشید .

  86. سلام وقتتون بخیر بنده ازاین سایت مبلمان استیل چوبی خریداری کردم و از رنگ وطرح وجنس وکیفیت مبلم راضی هستم وقیمتش هم ازجاهای دیگ عالی تربود وپیشنهاد میکنم شماهم ازاین سایت خریداری کنید

  87. سلام.وقت بخیر.مامیخواهیم مبل بخریم.همسرم را راضی میکنم که از سایت شما خرید کند چون محصولات متنوع وبا کیفیت دارید

  88. سلام و وقت بخیر.
    توضیحات بسیار کامل و مفیدی درباره انواع مبل و تاریخچه آن اراٸه کردید.
    تشکر میکنم از گروه بازرگانی نوبل بابت تولید و فروش مبل استیل چوبی درجه یک و با کیفیت در طرح و رنگ های زیبا و مختلف.
    خرید از این سایت رو به همه عزیزان پیشنهاد میکنم.

  89. سلام وقت شما بخیر
    من میخواستم مدل هاتون رو ببینم. باید به کدوم بخش سایت رجوع کنم؟

  90. این مبل های استیل خیلی زیبا و شیک هستن و هیچ وقت از مد نمی افتند

  91. سلام، خسته نباشید
    سایت شما بسیار عالی هست و قیمت محصولاتتون هم خیلی منصفانه است خدا بهتون برکت بده.

  92. باسلام وقت بخیر
    وقتی اقدام به خرید محصولات مبل چوبی نمودم انتخاب یک مرکز معتبر برایم سخت بود چرا که چوب انواع متفاوتی دارد و با استفاده از سیاست های فروش و کلاهبرداری می توان اجناس بی کیفیت و ناتوان را به قشر ساده تر جامعه قالب کرد ولی از زمان آشنایی با این مجموعه فهمیدم هنوز مراکز معتمد در میان فروشنگان وجود داردو ممنونم که باهم یک همکاری خوبی داشتیم.

  93. سلام
    مبل استیل در ایران طرفداران زیادی دارد. این سبک از مبلمان مناسب خانه های کلاسیک است و فضا را کمی سنگین می کند به همین دلیل هنگام چیدمان باید به رنگ مبلمان همچنین نور محیط و سایر اجزای اتاق توجه شود.با آرزوی موفقیت

  94. سلام
    بهترین نوع مبل ها از جنس بدنه چوبی و همچنین پایه های استیل می باشند که مقاومت بسیار بالایی دارند البته نوع چوب به کار برده شده در فرآیند تولید مبل طلاکوب نیز بسیار حائز اهمیت می باشد.ابن خیلی خوبه که سایت زدین تا مشتری بتونه با کمترین هزینه و زحمت مجموعه تنوع محصولات رو رویت کنه.
    مرسی

  95. سلام دوستان برای جهیزیه دخترم از این سایت مبل خریدم راستش خودش این سایتو دیده بود و مبلهاشو پسندیده بوده هر کی دیده تعریف کرده طرح و تنوع بالایی داره

  96. با سلام و خسته نباشید ممنون از سایت بسیار خوبتان
    معمولاً مبلمان در قسمت پذیرایی خانه قرار می‌گیرد و زمانی که شما آن‌ ها را می‌بینید یا از آن ‌ها برای مهمانی و استراحت استفاده می ‌کنید باید حس لذت‌ بخشی در شما ایجاد کنند.پس بای در انتخاب ان بسیار دقت کرد

  97. صندلی های استیل بسیار با کیفیت هستند چون در کنار هم بودن قیمت مناسبی هم دارند ممنونم از کار گروه بازرگانی نو بل که همیشه بهترین محصولات و بهترین کیفیت رو در کنار قیمت مناسب برای مشتری ها قرار داده‌اند بازارتان پرونق باشد درود بر شما

  98. من خودم از شما خرید داشتم و راضی بودم و همچنین سایت شما رو به همه آشنایانمون معرفی کردم که از شما خرید داشته باشن

  99. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمامی تولید کنندگان محترم
    خیلی عالی هست که تولید کنندگان توانسته اند نیاز های مردم را نسبت وسایل منزل شناسنایی کنند و نسبت به آن وسیله تولید کنند و در اختیار عموم مردم قرار بدهند انشالله که موفق و پیروز باشید و کسب و کار پر رونق داشته باشید.

  100. کمتر کسی هست که با این طرح و مدل مبل خاطره نداشته باشه چون بیشتر افراد مسن خانواده و بزرگ خاندان ها از این مبل ها استفاده می کنند چون از خانه با فضای بیشتر برخوردار هستند و من همیشه وقتی این مبل هارو می بینم یاد مادر بزرگم میوفتم

  101. سلام خسته نباشید خدمت شما عزیزان
    مبلمان در فروشگاه‌های مختلف با قیمت‌های بسیار متفاوتی عرضه می‌شوند که هر جنس و هر مکانی قیمت مخصوص به خودش را دارد ولی مبل هایی که در این سایت مشاهده کردم بسیار مقرون به صرفه بود ولی اگر شما می‌خواهید محصول باکیفیت با قیمت بسیار پایین خریداری نمایید بهتر است از طریق فروشگاه اینترنتی اقدام به خرید کنید

  102. سلام و تسته نباشید ببخشید ارسال رایگان هست یا خودمون باید پرداخت کنیم

  103. سلام مرجع بزرگ خرید مبلمان استیل چوبی با کیفیت ترین و مرغوب ترین نوع محصول را برای تمامی مشتریان آماده نموده است در هنگام تهیه و خرید مبلمان باید به نکات بسیار ویژه توجه داشته باشید، بهترین نوع مبل ها از جنس بدنه چوبی و همچنین پایه های استیل می باشند که مقاومت بسیار بالایی دارند البته نوع چوب به کار برده شده در فرآیند تولید مبل طلاکوب نیز بسیار حائز اهمیت می باشد. من ازشون خرید کردم و از انتخابم راضیم ممنونم ازتون

  104. سلام مبلمان استیل چوبی خیلی خیلی گرون هستند اما من چند روز پیش ازتون قیمت گرفتم و با نمونه ای که در فروشگاه های شهرمون دیده بودم مقایسه کردم دیدم خرید مبل استیل بدون واسطه خیلی ارزون تر در میاد

  105. سلام وقتتون بخیر
    ممنون از مطالب مفیدتون. عالی بود. موفق باشید و بدرخشید.
    با توجه به کیفیت بالا و همچنین زیبایی ظاهری، فروش و تولید مبلمان در سراسر کشور ها رونق زیادی گرفته است  و واقعا طرح های سایتتون عالی، زیبا و خوش رنگ است

  106. سلام و عرض ادب و احترام

    شما غزین ست مبل که داهل عکس هست رنگ زرد مایل به خردلی هم دارید ؟

    پیشاپیش از پاسخگویی شما ممنونم

  107. با سلام و وقت بخیر. ممنونم از اطلاعاتی که دادید. یه سؤال آیا در صورت ثبت سفارش، مبلمان چوبی رو مستقیماً از کارخانه به دستمون می رسونید؟ با تشکر از مجموعه نوبل

  108. امروزه انتخاب مبلمان های تک رنگ مخاطبان کمتری را دنبال می کند
    با این وجود اگر علاقه مند به انتخاب های تک رنگ هستید
    بهتر است رنگ انتخابی شما رنگی روشن باشد.

  109. اسفنج : در نهایت به معرفی اسفنج ها می رسیم که در واقع همان ابرهای معمولی
    با ضخامت های متفاوت هستند و هرچقدر ضخامت و چگالی اسفنج ها بیشتر باشد
    از طول عمر بیشتری نیز برخوردار هستند. استفاده از فوم های برای مبلمان به دلیل طول عمر
    و ماندگاری بیشتر توصیه می شوند و در صورت استفاده از اسفنج بهتر است از اسفنج های ۳۰ کیلویی استفاده شوند که سفت و قابل شست و شو باشند.

  110. این مبلمان ها از بهترین فوم سرد ساخته شده و خیلی عالی هست

  111. سلام، خسته نباشید
    من تولیدی مبل خام دارم چطور میتونم واسه بازار فروش ازتون کمک بگیرم؟

  112. سلام و درود و خسته نباشید به عزیزان
    مطالب سایت فوق العاده و عالی بود.من لذت بردم واقعا.
    بهترین مبل هارو عرضه میکنید چه از نظر ظاهر و زیبایی و کیفیت و همینطور قیمت. واقعا بینظیرید. ممنونم از مجموعه ی آراد برندینگ که شمارو معرفی کردن.
    انشالله موفق باشید و با آرزوی پیشرفت بیشتر برای شما عزیزان.
    خداقوت

  113. سلام وخداقوت
    با طرحهای زیبا کیفیت عالی متنوع وراحت خونه خودمون روزیباترجلوه دهیم بااین که پسرم تولیدکننده مبلمان سلطنتی است ولی مطالب وطراحی داخل سایت راهنمای عالی برای یک خرید بصرفه ومرغوب است خرید ازسایت برای خانهای زیبا وشکیل هرایرانی

  114. سلام وقت بخیر
    چطوری میتونیم خرید حضوری داشته باشیم؟

  115. سلام خدمت شما
    تشکر از سایت خوبتون مبل ها رسید و بسیار زیباست

  116. سلام. من از سایت شما مبل جهیزیم رو خریداری کردم و بسیار شیک با پارچه خیلی با کیفیت و نازیه. ممنونم از پشتیبانی و محصول عالیتون.

  117. مبل های چوبی با این کیفیت و زیبایی واقعا عالیه بهتر از این نمیشه برای خانمهایی که می‌خوان منزلشون تک و خاص باشه یا محل کارشون…
    توصیه میکنم حتما ب این سایت مراجعه کنن

  118. سلام. با توجه به این که فضای نشیمن منزل ما بزرگ بود از 2 مدل مبل باید استفاده می کردیم که هر 2 تا مدل رو از این سایت سفارش دادیم. جنس خیلی خوب و محکمی داره، طرح ساخت زیبایی هم داره.

  119. سلام و وقت بخیر
    مبلمان استیل چوبی بسیار عالی توسط این فروشنده تولید میشود و از کیفیت بالایی برخوردار است. میتوانید با خیال راحت و با قیمت مناسب نسبت به بقیه فروشندگان این محصول رو از این سایت خریداری کنید، منکه بسیار راضی بودم.
    ممنون از محصولات با کیفیتی که ارائه میدهید.

  120. سلام وقت شما بخیر باشه
    من تازه با سایت شما اشنا شدم. عالیه کارهاتون

  121. سلام و عرض ادب خدمت شما لطفا بفرمایید که قيمت چقدر است ممنونم

  122. مهم ترین وسیله در خانه مبلمان هست که زیبایی خاصی به خونه میبخشه .
    مبل های زیبایی دارید
    امیدوارم در اسرع وقت بتونم از سایت خوبتون خریداری کنم .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.