خرید مبل استیل ایرانی از بزرگ ترین مرکز خرید تهران

مبل استیل ایرانی از جمله مبل های با کیفیتی است که تولید شده در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد. جهت خرید مبل استیل ایرانی بهتر است که به مراکز خرید و فروشگاه‌های معتبر در تهران مراجعه بفرمایید. این محصول را با قیمتی مناسب و استثنایی و با کیفیت عالی تهیه بفرمایید. تنوع رنگ و طرح در مبل های استیل بسیار زیاد است و شما می توانید بر اساس سلیقه خود و جنس کالا نوعی از آن را خریداری کنید.

خرید مبل استیل ایرانی از بزرگ ترین مرکز خرید تهران

تفاوت مبل کلاسیک و قایقی در چیست؟

تفاوت مبل کلاسیک و قایقی در چیست؟

مبل استیل ورق طلا از جمله مبل های زیبای است که در سال‌های اخیر تولید می شود. این گونه مبل ها به رنگ طلایی تولید می‌شود. معمولاً مبل‌های استیل در ست های ۷ و ۹ نفره به بازار عرضه می گردند که شامل دو تا سه کاناپه و تعداد صندلی می باشد. مبل کلاسیک و مبل قایقی نیز با یکدیگر متفاوت هستند.

معمولاً مبل‌های کلاسیک زاویه دار هستند و به صورت کاملاً سنتی تهیه می‌شود. این‌گونه مبل‌ها راحتی خاصی دارد و می توان از آن در همه مکان‌ها استفاده نمود. اما مبل هایی که به صورت قایقی تهیه می‌شوند، حالت گردی دارند. اینگونه مبل ها که بیشتر به صورت راحتی تهیه می شود، برای مکان‌های خاصی مد نظر قرار می‌گیرد.

زیبایی این گونه مبلمان ها بیشتر به نظر می رسد. البته مبل های قایقی معمولا سبک تر از مبل های کلاسیک نیز تولید می شوند. همچنین دسته آن‌ها با نوع کلاسیک آن فرق می‌کند. استفاده از کوسن های رنگارنگ و زیبا در مبل های قایقی بیشتر رواج دارد. به طور کلی خرید مبل های قایقی و کلاسیک بر اساس سلیقه مصرف کننده انجام می‌گیرد.

کاربردهای مبل در فضای کوچک را بدانیم

 کاربردهای مبل در فضای کوچک را بدانیم

در مبل های متفاوت برای راحتی نشستن بر روی این گونه محصولات معمولا از تشک دوبل استفاده می شود. قیمت این گونه مبل ها به خاطر استفاده کردن بیشتر از فوم های متفاوت کمی بالاتر است. اما از لحاظ راحتی بسیار مناسب می باشد. معمولا تشک های دوبل را در مبل های استیل به کار می برند.

زیرا که مبل‌های استیل دارای پایه های کوتاهی هستند و بلند بودن تشک مبل زیبایی این محصول را بیشتر می نماید. مبل ها در انواع و اقسام متفاوتی تولید می‌شود. حتی برخی از مبل ها دارای برندهای خاصی هستند و به بازار عرضه می گردند. کاربرد مبل ها در فضاهای متفاوت با یکدیگر مختلف است.

معمولاً برای فضاهای کوچک از مبل‌هایی که کوچک و به رنگ روشن هستند، استفاده می‌کنند. بدین دلیل از رنگ های روشن در فضاهای کوچک استفاده می‌شود تا فضا را بازتر جلوه دهد. البته استفاده کردن از مبل هایی که در سایزهای کوچک تری نیز تولید می شود، توصیه می گردد. مبلمان های کوچک و مناسب برای فضاهای کوچک با طراحی های زیبا در بازار وجود دارد.

چند نکته مهم در انتخاب مبل منزل

چند نکته مهم در انتخاب مبل منزل

در برخی از پارچه هایی که برای مبلمان ها به کار برده می شود، طرح های زیبایی وجود دارد و برخی از آن‌ها طلاکوب می‌باشد. این گونه مبل ها حالت فانتزی و زیبایی دارند و برای دکوراسیون داخلی منزل و محل کار شما مناسب می باشد. در هنگام انتخاب مبل برای منزل باید به چند نکته اساسی توجه داشته باشید.

معمولا بهتر است که مبل هایی را تهیه کنید که برای دکوراسیون داخلی شما مناسب باشد. همچنین بهتر است از مبل هایی استفاده شود که پایه های بلندی دارد و به راحتی زیر آن‌ها تمیز می شود. البته استفاده کردن از مبل هایی که پایه های کوتاه دارند، مانند مبل های استیل نیز توصیه می‌شود. به خصوص برای افرادی که کودکان خردسال دارند، مناسب می باشد.

مورد دیگری که باید در هنگام تهیه مبل به آن توجه داشته باشید، استقامت و دوام این محصول است. چهارچوب این محصول باید به گونه‌ای تهیه شده باشد که در برابر فشار دوام زیاد داشته باشند. همچنین فوم های استفاده شده در مبل ها باید مناسب باشند. چنانچه از فوم های سرد برای تهیه مبلمان استفاده شده باشد، در مدت زمان زیادی می توانید از آن استفاده کنید.

زیرا بعد از نشست و برخاست کردن آن به حالت اولیه خود باز می گردد. در حالی که اگر از فوم های سرد در تهیه مبلمان استفاده شده باشد، بعد از چند بار نشست و برخاست کردن حالت اولیه خود را از دست می دهد. دوخت و نحوه اتصال پارچه ها به مبلمان ها نیز بسیار اهمیت دارد. زیرا بعد از چندین بار استفاده کردن از مبل ها ممکن است که پاره شوند و باعث نا زیبا شدن مبل ها گردند.

همچنین پارچه های به کار رفته در مبلمان ها از جمله مواردی است که می توانید بر روی آن حساس باشید. معمولا پارچه های مازراتی و پورشه از نوع پارچه های بسیار مرغوبی هستند که به ندرت پاره و خراب می‌شود. در آخر نیز باید به وزن مبلمان ها توجه داشته باشید. مبلمان هایی که سنگین وزن هستند را به ندرت می توانید جابه جا کنید و باعث خستگی شما می شود. در حالی که مبلمان های سبک در جابجایی نیز باعث آزار و اذیت شما خواهند شد.

فروشگاه برتر مبل استیل ایرانی

فروشگاه برتر مبل استیل ایرانی

برخی از کارگاه های تولیدی و کارخانه ها به تهیه مبل ها با استیل چوبی اقدام کرده و این محصول را با طراحی و زیبایی خاصی به بازار ارائه می‌دهند. جهت خرید این گونه مبلمان ها شما می توانید به دو روش حضوری و غیرحضوری اقدام کنید.

چنانچه بخواهید محصولات با کیفیتی تهیه کنید، به فروشگاه های معتبر و نمایندگی های مجاز مراجعه کرده و به صورت حضوری محصولات را ببینید، آن‌ها را انتخاب نمایید. خرید به این روش از فروشگاه ها می شود تا شما بتوانید جنس و کیفیت محصول را از نزدیک ببینید، سپس با توجه به سلیقه خود این محصول را تهیه کنید.

البته در سال‌های اخیر فروش اینترنتی بسیار رواج یافته است. بسیاری از مصرف کنندگان مبل ها با مراجعه به سایت های معتبر کارخانه های تولیدی مبل های متفاوتی را که کارخانه های تولید می نمایند، مشاهده می کنند. سپس با توجه به هزینه و سلیقه خود اقدام به خرید می نمایند. بعد از خرید نیز مبلمان ها به صورت رایگان برای افراد ارسال می‌گردد.

خرید غیرحضوری این محصول باعث می‌شود تا بسیاری از واسطه‌ها حذف شود و شما بتوانید آن را با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه تهیه کنید. همچنین مبلمان هایی که بدین صورت تهیه می شود، در وقت و هزینه های جانبی شما صرفه جویی می‌کنند.

2

  1. اگه امکان داره عکسای محصولات خودتون رو بیشتر بذارین تا ما بتونیم راحت تر انتخاب کنیم ممنونم.

  2. سلام شما ارسال محصول به تمام نقاط کشور دارید؟ چند روز طول می کشد تا به دستم برسد؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.